Sevgi Gece Mesajları

Sevgi Gece Mesajları. Ve ben, ben olmaktan vazgeçtim. Sevgi i̇le i̇lgili sözler ne iş yaparsın sen dedi.

Regaip Kandili Mesajları Görsel GÜZEL SÖZLER MESAJLAR
Regaip Kandili Mesajları Görsel GÜZEL SÖZLER MESAJLAR from www.guzelsozmesaj.com

Gerçek sevginin her zaman sabır olduğunu biliyorum çünkü gerçek sevgi aceleci olan taraf değil, bekleyen taraftır. Gecem senin gecen olsun, kalbin her zaman bende olsun. Adını can koydum seni canıma koydum.

Çözmeye Niyetim Yok, Sen Benim Ömürlüğümsün.


Mevlana acılarımı bile tatlandırıyor aşkın. Bu şehri sevmemin tek nedeni; Mevlana sen özlenecek en güzel şeysin.

Geceler Seni Sevdiğim Kadar Uzun Olsaydı Eğer Inan Ki Yeryüzüne Hiç Güneş Doğmazdı.


Sevgi mesajları güzel sözler özel günler paylaş ramazan mesajları konsun yine pervazlara güvercinler hu hulara karışsın âminler mübarek aydır gelen gelin ey fatihalar yasinler. Eller semaya kalkıp, yürekler bir atınca bu gece, gözler sevinç yaşlarıyla dolacak. Bir yürek düşün sevgisiz, bir bahar düşün çiçeksiz, bir de beni düşün sensiz.

Allah Affeden Ve Bağışlayandır, Unutmayalım.


Senin olan her seyi, hetta. Lal olmuş dilime adını dolar. Yürekler bir atsın bu gece, günahlarımız affolsun.

Buyur Gel Ömrüme, Ömrüm, Ömrün Olsun.


Sert rüzgârlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi. Hayatınızın aşkı için yeni yıl akşamı saat tam 0000da bir telefon mesajı ile onu düşünerek yeni yıla girdiğinizi gösterebilir ya da ona gönderdiğiniz hediye üzerine bu mesajları yazdırarak romantizminizi. Mutlu olmayı biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.

Gerçek Sevginin Her Zaman Sabır Olduğunu Biliyorum Çünkü Gerçek Sevgi Aceleci Olan Taraf Değil, Bekleyen Taraftır.


Gece gökyüzünde parlayan yıldızım, sabah ise ruhuma doğan güneşim oldun. Sevgi mesajlari ve gozel sozler. Kandiliniz mübarek, dualarınız kabul olsun?

Posting Komentar untuk "Sevgi Gece Mesajları"