Sevgiliye Aşk Sözleri Anlamlı Etkileyici

Sevgiliye Aşk Sözleri Anlamlı Etkileyici. Martin luther king mükemmel aşkı yaratmak yerine, mükemmel aşkı bulmak için zaman harcıyoruz. Özgürlüğe koşmak gibi seni sevmek bebeğim.

Sevgiliye Aşk Sözleri Etkileyici Güzel Sözler
Sevgiliye Aşk Sözleri Etkileyici Güzel Sözler from cokiyiabi.com

Onlar kadar etkileyici, onlar kadar çekici ve güzelsin. En romantikaşk sözleri canımın içi sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine. Sevgiliye söylenecek güzel sözler benim mutluluğum senin gözlerinde saklı.

Belki De Sen Aşka Âşıktın, Ben Üstüne Alındım.


Mevlana “bir çift göze aşık olursun, sonra bütün gözlere kör.” cemal süreya “ben utangaç bir kalbi taşırım geceden, ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem.” özdemir asaf okyanusta ölmez de insan, gider bir kaşık sevda da boğulur. Erkeklerin kalpleri yerine cüzdanlarında yaşayan kadınlar, ruhları yerine kalçalarının okşanmasına razı olmak zorundadır. ** seni gökteki yıldızlara benzetiyorum.

Çoğu En Güzel Duygunun Aşk Olduğu Konusunda Fikir Birliği Vardır.


sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor. Yağmur başladı… gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın… ben dümdüz giderken sana kıvrılan bir yol gibiyim. Öyle bir sevki beni ben bile kıskanayım kendimi.

“Gerçek Bir Aşk Il Insanlar Nadir Karşılaşır Ve Bu Aşk Hayata Gerçek Bir Anlam Veren Tek Şeydir.” Bu Hayatta, Sevmek Ve Sevilmek Için Tek Bir Mutluluk Vardır.


Sevgiliye aşk mesajları ve sözleri etkileyici başlamadan önce eskilerin bir iki sözünü biz de hatırlatmış olalım. Sevgilinize sevdiğiniz kişiye güzel sözler söyleyip mutlu etmek istiyorsanız en yeni ve en anlamlı sevgiliye güzel sözler haberimizde. Kader değil sevgilim diller ayırdı bizi… seninle olmak yetiyor bana.

Özdemir Asaf Saatlerden Gece, Ben Yine Seni Özlüyorum.


Aşkın gelişi, aklın gidişi demektir. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim. Beğendiğiniz sözleri facebook veya twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde paylaşabilirsiniz.

Yeryüzündeki En Mükemmel Sevgili Sensin… Aşık Olduğun Zaman Ilk Görüşte Değil, Onu Görüşte Aşik Olacaksın… Ne Zaman Onu Anlatmaya Çalışsam, Tekrar Aşık Oluyorum… Gitmekle Gidilmiyor Ki… Gitmekle Gitmiş Olamazsın;


Bu güzel sayfada yer alan sevgiliye aşk sözlerini sevgilinizle sosyal medyada paylaşın ya da ona kısa mesajla yollayın tercih sizin ne yapmak isterseniz onu. Özgürlüğe koşmak gibi seni sevmek bebeğim. Yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Aşk Sözleri Anlamlı Etkileyici"