Güzel Ask Sarki Sözleri

Güzel Ask Sarki Sözleri. Yağmur dinmiyorsa yollar bitmiyorsa sen üzülme bi gülümse gel benimle her şey bitti derken şansım döndü birden aşk öyle bir. İsmini sonsuza den gökyüzüne yazmayabilirim ama sana söz veriyorum seni her koşulda seveceğim.

En Güzel Sezen Aksu Şarkı Sözleri Konu Neydi
En Güzel Sezen Aksu Şarkı Sözleri Konu Neydi from www.konuneydi.com

Güçlü sesiyle sertab erener’den ‘’aşk’’! Sinem feat mustafa güngece aşk duası şarkı sözü seni gördüğümde bаşlаdı. Ne kadar sesim güzel değil beğenmezsin falan desem de illa ki istiyorum diyor.

Güçlü Sesiyle Sertab Erener’den ‘’Aşk’’!


Sevmek için yürek sürdürmek için emek gerek. Azıcık bakayım derken içine düştüm gözlerinin, artık esirim orada. Sezen aksu’suz aşık olunmaz, aşk konuşulmaz, biten aşkın ardından ağlanmaz.

Aslında Bütün Insanları Sevebilirdim, Sevmeye Ilk Senden Başlamasaydım.


Bir bahar rüyasında uyandım şimdi dünya biidiğim dünya değii baktım bir yemyeşii aydıniıkmışım asien bir bahçenin noksanıydım, tamam oidum ben. Gerçek aşk şans oyunları gibi hayali bile mutlu ediyor insanı. İşte şarkılarda geçen en güzel 10 söz.

Bir Masalın Içinde Nereye Baksan Her Yer Rengarenk.


Kırılanlar oluyormuş olsun ne fark eder bi sarılsak belki hemen geçer. En güzel aşk sözleri hem anlamlı hem de romantik olduğu için çok beğenilir. E kanatlanıp uçarsın senin için her şey tıkırında.

Sen Güldün Ben Bir Yudum Daha Içtim Çaydan.


Müslüm gürses aşk ne güzel şarkı sözü, aşk denilen duyguyа yıllаrdır inаnmаzdım. En güzel 10 aşk sözü; Aşkın benimle olduğu sürece başka bir şey istemiyorum!

Telaşımı Hoş Gör, Islandığım Ilk Yağmursun.


Aşk asla ölçülemez, sadece hissedilebilir. Yaşatmaz beni içimde yanan bu yangın. Sana istediğin her şeyi veremeyebilirim.

Posting Komentar untuk "Güzel Ask Sarki Sözleri"