Sevgiliye Uzun Aşk Yazıları

Sevgiliye Uzun Aşk Yazıları. Bizim için doğan güneş hiç batmasın. Sevgiliye uzun romantik sözler hayat önceden kıymetli değildi bu kadar.

Sevgiliye Guzel Uzun Siir ispanyolca aşk sözleri
Sevgiliye Guzel Uzun Siir ispanyolca aşk sözleri from ispanyolcaasksozleri.blogspot.com

Hiç kimse ve hiçbir güç beni bu güzellikten ayıracak cesarete sahip olamaz. Ben bir gün değil ki hergün mutluyum seninle. Öyle utangaç tebessümle durma karşımda.

Sanki Devamlı Yanımdasın Ve Benimlesin Gibi… Seni Özlerken, Anılarımızı Yaşıyorum.


Her zaman seninle olmak ve sıcaklığını, verdiğin güveni yanımda hissetmek istiyorum. Sen bana bir aşk, bir hayatsın. Öyle utangaç tebessümle durma karşımda.

Bu Yazımızda Sizlere Uzun Aşk Sözlerinden Oluşan Bir Sayfa Hazırladık.


Tüm dünya karşımda dursa, dağlar denizlere karışsa, insanlar savaş ilan etse bizi ayırmak için, ben dimdik karşılarına çıkarım sevgilim. See a recent post on tumblr from zynhamus about iyigeceler. Ben hayatımda hiçbir şeyden bu kadar korkmadım.

Sen Kalbimin En Derinliklerine Koyduğum, En Kıymetli Varlığımsın.


Değişik dillerde, değişik duygularda , değişik hislerde. Sakladığım sevgilerim ve hasretlerim var sana sevgili. İlk gün ki gibi parlayan gözlerle bakalım birbirimize.

Sevgiliye Gönderilecek En Güzel Aşk Sözlerini Bu Sayfamız Içerisindeki Sözlerde Bulabilirsiniz.


Sanki bir tek sevgilim değilsin, sırdaşım, yoldaşım, eşim, arkadaşım, annem, babam, kardeşim, her şeyim gibisin. Ben senin gördüğün kadarım, ne bir fazla veya ne bir eksiğim sende. Düşüncesi bile aklımı başımdan alırken, yaşanmışlığını düşünemiyorum.

Büyüt Beni Kalbinde, Besle Bir Çocuk Gibi Ve Sana Sadakat Ile Bağlanan Bir Umudum Şimdi.


Ayrı kalan ellerimiz kenetlensin birbirine. Güzel bir sözün, tatlı dilin yapamayacağı yoktur. Masalların gerçek olduğunu biliyorum çünkü sana sahibim.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Aşk Yazıları"