En Romantik Gunaydin Mesajlar

En Romantik Gunaydin Mesajlar. Günaydınların en güzel sana olsun benim huzur veren sevgilim. Sevgiliye romantik günaydın mesajları günaydın hayatım, günaydın neşe kaynağım, günaydın yarınlarıma umut olan meleğim.

Sevgiliye Günaydın Mesajları; 2021 Yılına Ait Romantik
Sevgiliye Günaydın Mesajları; 2021 Yılına Ait Romantik from www.okubak.com

Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili. Bu sabah sırf senin için açıldı gözlerim. Mutluluk, sorun, başarı, hayal kırıklığı ya da başarısızlık, gün boyunca neler yaşanacağını bilmiyorum, ama kollarımda olduğu sürece her şeyin yoluna gireceğini biliyorum.

Ama Benimleyken, Uyanmak Harika Hissettiriyor.


Gönlündeki umut kapıları kapandıysa eğer doğan güneşe bak ve hayata karşı olan savaşına kazanıncaya kadar devam et. Her günümüz seninle birlikte aydınlığa kavuşsun bebeğim. Seni seviyorum sevgilim yaşayan en şanslı insan.

Artık Uzaktan Değil De Gözlerinin Içine Bakarak Günaydın Hayatımın Anlamı Diyeceğim Günler Istiyorum.


Eşinize, dostunuza, arkadaşınıza tüm sevdiklerinize ‘günaydın’ demek için en iyi yol, onlara sabahın ilk saatlerinde güzel, anlamlı, romantik, dualı, sevgi dolu, resimli ya da. Güzel kardeşim, yeni günün ışıklarıyla sıkıntıların gece karanlığı gibi geride kalsın, günlerin huzurlu, günün hayırlı olsun. Eğer çalar saatim olsaydın, sabah gördüğüm ilk şey yüzün olurdu.

Sen Bana Günaydın Mesajı Atınca… Sana Da Günaydın Sevgilim.


Romanti̇k günaydin mesaji ve sabah sözleri̇ güneş doğudan doğmaz, yatağımda, yanımda yükselir. Günaydınların en güzel sana olsun benim huzur veren sevgilim. Sevdiğiniz kişi sabah sizden tatlı bir sevgi mesajı alırsa, muhtemelen gününü yapmak ve yüzüne saf.

Sabah Olsun Diye Herkes Güneşin Doğmasını Beklerken, Zavallı Güneş De Senin Uyanmanı Bekliyor!


Geceleri uzaklara dalar gider gözlerim. Gözlerini, bu sabaha öyle bir aç ki her şey tam da istediğin gibi olsun sevgilim, günaydın. Pazartesi romantik günaydın mesajları yeni hafta pazartesi mesajları her şeyin gönlünüzce olduğu mutlu, neşeli ayrıca güzel bir haftanız olsun.

Sabah Kahven Mükemmel Olacak, Bir Çay Kaşığı Sevgim Ve Bir Tutam Sarılmamla Bebeğim.


Yeni bir güne daha gözlerimizi açtığımıza ve elimizdeki tüm imkânlar için allah’a şükürler olsun. Sabah ışıkları her odama vurduğunda lanet okuyan bir adamın dilinden dökülüyor bu kelimeler. Parlak bir yıldız gibi gözlerimi kamaştıracağın bir gün daha başladı.

Posting Komentar untuk "En Romantik Gunaydin Mesajlar"