Sevgiliye Iyi Akşamlar Mesajı Kısa

Sevgiliye Iyi Akşamlar Mesajı Kısa. — akşamın sessizliğinde dinlerim seni, bir rüya gibisin beklerim seni, iyi akşamlar yıldız gözlüm. Kalp söze başlayınca, akıl sağır olur.

iyi Aksamlar Mesajları 2017 Güzel Sözler
iyi Aksamlar Mesajları 2017 Güzel Sözler from cokiyiabi.com

Sevgiliye iyi geceler mesaji romantik iyi geceler gece mesajlar benim viran gönlümün sultanı i̇yi akşamlar.iyi akşamlar mesajı sevgiliye kısa. Senin hayaline tutunarak uyuyorum her gece. Huzur en güzel akşamda sizlere gelsin.

Gökkuşağı Gibi Renk Kattın Ömrüme.


Bir dua gönderiyorum allah’ıma sen uyurken rüyanda beni göresin diye. Akşam kahvesine şeker eklemene gerek yok, çünkü benim gibi tatlı bir kişi tarafından düşünülüyorsun. Yorgun ama mutlu bir günün sonunda hayırlı akşamlar dilerim.

Akşamın Beyaz Atlı Prensi Olayım Sevgilim.


Aslında her konuda iletişimin güçlü tutulması için sevgiliye güzel sözler söylemek gereklidir diyebilirim. Sevgiliye iyi akşamlar mesajları akşamları günün acı endişelerini unutmanı ve gecenin tatlı rüyalarına hazırlanman dilerim. Mutlu, huzurlu güzel bir akşam dileğimle.

Evinizden Huzur Bereket, Bedeninizden Sağlık, Yüreğinizden Sevgi, Kalbinizden Huzur Eksik Olmasın.


Gülümsemektir belki de en içten halinle sevdiğine iyi akşamlar, hayırlı akşamlar. Aşkıma i̇yi akşamlar mesajları güneş gibi parıldadın hayatımda. Eskiden gözlerimi kapadığımda karanlıktan başka hiçbir şey görmezdim, ama şimdi aşkının parlak ışığını görüyorum.

Bu Gecede Seni Ve Senli Günleri Anımsayarak Uyuyacağım.


— i̇yi ki varsın bir tanem. İyi geceler bir tanecik babacığım. En sevdiklerinle iyi akşamlar, hayırlı akşamlar dilerim.

Sonsuza Kadar Hep Benim Ol Çünkü Sadece Seninle Bu Can Var Olur.


Sen hayattaki tüm güzelliklerin eş anlamlısısın sevgilim. Iyi akşamlar mesajı sevgiliye kısa. Hasretim can parem iyi akşamlar.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Iyi Akşamlar Mesajı Kısa"