Sevgiliye Güzel Sözler Uzun Doğum Günü

Sevgiliye Güzel Sözler Uzun Doğum Günü. Oksijen ciğerlerini yaktı ilk defa, bense nefes aldığıma mutlu oldum. Doğum günün kutlu nice mutlu yıllara… güzel sevgilim doğum gününde seninle olmak bana en büyük armağan.

Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden
Sevgiliyi Mutlu Edecek Sözler, Sevgiliyi Mutlu Eden from cokiyisozler.com

Yeni yaşın umuyorum sana mutluluk getirecek. Doğum günün kutlu olsun bebeğim. Sen olmadan bir yanım hep yarım kalıyor.

Ama Bugün Çok Güzel Ve Mutlu Bir Sabah, Çünkü Bugün Senin Doğum Günün Ve Yapmak Istediğim Şey Sana Olan Aşkımı Göstermek Ve Benim Için Ne Kadar Önemli Olduğunuzu Bildirmektir.


Nice mutlu yılların olsun sevgilim, seni çok seviyorum. Gülmek gülenin, yıldızlar gecenin, mutluluk sadece senin olsun. Doğum günün kutlu olsun bebeğim.

İyi Ki Doğdun, Iyi Ki Varlığınla Benim Varlığımın Sembolü Oldun.


Sevgiliye duygusal doğum günü mesajı sen en pahalı elmastan bile daha değerlisin. Büyüt beni kalbinde, besle bir çocuk gibi ve sana sadakat ile bağlanan bir umudum şimdi. Doğum günün kutlu olsun sevdiğim 10 sen bana tanrı’nın bir lütfusun.

İyi Ki Doğmuşsun Menekşe Gözlüm.


Çorak topraklar ve kurak mevsimler gibi geçecek bir ömre nisan yağmuru gibi geldin. Seni sevmekle geçirdiğim her an cennette geçirdiğim anlar gibi. Yüzüme gülümsemeyi getiriyorsun ve dokunuşun beni ne kadar sevdiğini ve beni önemsediğini gösteriyor.

Sensiz Dünyаm Kаrаnlıklаrın Içinde Çаresiz.


12 mutluyum çünkü yıllar önce bugün bir melek dünyaya gelmiş ve o melek benim prensesim olmuş. Doğum günün kutlu olsun sevgilim ve hep mutlu olasın. Sen üzülme sakın, üzülmelerim sana feda olsun.

Bugün Gökyüzü Daha Berrak, Denizler Daha Sakin, Güneş Bir Başka Neşeli.bugün Senin Günün.


Ben senin gördüğün kadarım, ne bir fazla veya ne bir eksiğim sende. Doğum günün kutlu olsun biricik aşkım. Sevgiliye doğum günü mesajı uzun kısa.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Güzel Sözler Uzun Doğum Günü"