Sevgiliye En Güzel Mesajlar Uzun

Sevgiliye En Güzel Mesajlar Uzun. Sevgi̇li̇yi̇ mutlu edecek güzel sözler. Sayfamızdaki sevgiliye anlamlı uzun mesajları facebook, twitter ve whatsapp ile sevgilinizle rahatlıkla paylaşabilirsiniz.

Her Kelimesi Aşk Dolu Sevgiliye Uzun Mesaj Önerileri
Her Kelimesi Aşk Dolu Sevgiliye Uzun Mesaj Önerileri from www.hediyefabrikasi.com

Seni seviyorum sevgilim iyi ki hayatımdasın. Ne olursan ol benimle ol. Gözlerime mühürlüyorum seni sadece o kadar… dediğim gibi çok da gülme.

Gülmek Sana Yakışıyor Sadece, Yıldızlar Geceye Olduğu Kadar Bir De Yüreğine…


Seni seviyorum ömrümün en güzel mevsimi. Özenle seçilmiş birbirinden güzel en yeni sevgiliye mesajlar bu sayfada. Başımın üstünde, kalbimin en derininde olacaksın.

Ama En Çok Senin Kokunu Seviyorum Içime Çekince Sarhoş Edebilecek Kokunu.


Sevgiliye uzun i̇yi geceler mesajı. Senin aşkın koruyucu, nazik ve inanılmaz oldu. Öyle çok seviyorum seni ki hiç yorulmadan bıkmadan seviyorum.

Aşkından Mecnun Oldum Düştüm Çöllere, Ferhat Oldum Deldim Dağları Ama Bir Sana Yar Olamadım Benim Imkânsız Aşkım.


Önceden kıymetsiz olan hayat, seninle anlam kazandı gözümde. Gözlerime mühürlüyorum seni sadece o kadar… dediğim gibi çok da gülme. Benim tek bildiğim seni ölümüne sevdiğim.

Sayfamızdaki Sevgiliye Anlamlı Uzun Mesajları Facebook, Twitter Ve Whatsapp Ile Sevgilinizle Rahatlıkla Paylaşabilirsiniz.


Bu özür tipik bir yaptıklarım için özür dilerim değil, daha derin bir özürdür. Ne olursan ol benimle ol. Ne güzel bir yalansın sen, hep inandığım.

Sayfamızdaki Sevgiliye Anlamlı Uzun Mesajları Facebook, Twitter Ve Whatsapp Ile Sevgilinizle Rahatlıkla Paylaşabilirsiniz.


Öyle çok seviyorum ki seni gökkuşağı gibi,yağmurdan sonraki toprak kokusu gibi. Sevgiliye uzun mesajlar & uzun aşk mesajları ve sözleri öyle utangaç tebessümle durma karşımda. Düşünmekten korktum sensiz geçen bir günü.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye En Güzel Mesajlar Uzun"