Asker Aşk Sözleri Kısa

Asker Aşk Sözleri Kısa. Sonra bir daha dokunmazsın, sadece yanına yaklaşırsın.” s. Her ananın oğlu asker olur ama her genç kızın sevdiği bahriyeli olamaz.

Asker Sevgiliye Uzun Doğum Günü Mesajı ispanyolca aşk
Asker Sevgiliye Uzun Doğum Günü Mesajı ispanyolca aşk from ispanyolcaasksozleri.blogspot.com

Askerin olduğu yere yabancı giremez. Seni çok seviyorum canımın içi. Seni nasıl sevdiysem öyle kal.

Canım Sevgilim Sen Vatan Nöbetindesin, Ben Ise Senin Nöbetindeyim, Sensizliğin Nöbetindeyim.


Asker i̇le i̇lgi̇li̇ sözler dağların aslanları geceniz gündüz gibi olsun dualarım sizinle askerim. O güzel askerlik anılarını anlatacağın günleri sabırsızlıkla bekliyorum! Yeryüzündeki en mükemmel sevgili sensin.

Bu Vatan Için Kanımızı Şerbet Diye Içeriz.” “Oturduğun Yerde Sabırlı Ol.


Gecenin o siyah gölgesinde vatanı bekleyen çelik iradeli türk askerleriyiz biz. Güneşsiz hayat olmazmış, sensiz yaşam haram bana. Aşk güzeldir karşılığı varsa ama karşılıksızda sevilir söz konusu vatansa… taşında gözü olanın yurduna mezar kazacağız.

Mektup Yaz Sevdiğim, Şafak Geçmiyor.


Gözleriniz yakınlarda aramasın o şimdi asker. Yağmur başladı… gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın… yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen. Akın güzel ve anlamlı sözler kısa ”öyle bir zamanda gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın.” orhan veli kanık zaman geçer aşk buralara da uğrar elbet.

Ailesine Ve Sevdiğine Kavuşmak Için Şafak Sayan Tüm Askerler En Güzel Asker Mesajları Ile Anımsanmayı Hak Ediyor.


Bu sayfamızın içeriğinde asker sözleri kısa ve uzun, en güzel asker sözleri 2020, için olanları yer alacaktır. Seni çok seviyorum canımın içi. Boyun eğin dediler biz sadece allah huzurunda secdeye eğildik.” “ezanla geldik selayla gideriz.

Benim Sevdiğim Asker Oldu, Onsu Geçen Her Gün Gözlerim Doldu, Ama Sevdiğim Gelecek Bu Ayrılıklar Son Bulacak.


Aşk nedir bilmezdim fakat yüreğimde bir kara sevda var onun adı da türk’lük. Gökkuşağı gibi rengarenksin, cıvıl cıvıl! Askerin olduğu yere yabancı giremez.

Posting Komentar untuk "Asker Aşk Sözleri Kısa"