Sevgiliye Uzun Uzun Guzel Mesajlar

Sevgiliye Uzun Uzun Guzel Mesajlar. Lol saka troll komik mesajlar guzel sozler resimli sozler. Sevgiliye uzun romantik mesajlar ne de güzel sesin var içime huzur veren, ne de güzel gözlerin var derinlerinde yok olduğum… ne de güzel ellerin var pamuk gibi, ne de güzel saçların var güneş gibi… ne de güzel varsın, aşkın ta kendisi gibi.

Sevgiliye Ask Hasret Dolu Uzun Mesajlar romantik sözler
Sevgiliye Ask Hasret Dolu Uzun Mesajlar romantik sözler from romantik-sozler.blogspot.com

Duygularım devriyeye girdiği zaman seni görüyorum. Üzüntüyü de senle tanıdım ben. Seni seviyorum sevgilim iyi ki hayatımdasın.

Ne De Olsa Güzel Sözler Sevgiliye Uzun Uzun Söylendiğinde Bir Başka Güzel!


Sevgiliye uzun günaydın mesajları günümü güneşten daha çok aydınlatan, bana her sabah yeni bir ben katan, her anımda benden daha cesur ve çılgın olan kadın, iyi ki bugünde senin varlığının şerefine uyandım, günaydın. 'i̇yi geceler' demenin en zor yanı, seni tekrar görmek için yarına kadar beklemem gerektiğini bilmek. Sevgiliye uzun mesajlar yeni diyorsun ki;

İyi De Gönül Dediğin Nedir Ki Ey Sevgilim.


Aynaya bakınca sen geliyorsun aklıma, benim için süslenmeni bana güzel görünmek için ettiğin mücadeleleri seviyorum. Çünkü ruhum sende sonsuzluk olur. ‘aptal aşık’ diyorlar benim için.

Inan Ki Senden Önemli Bir Namaz Var Başka Hiçbirşey Senden Önemsizdir Sevgilim, Kendine Dikkat Et Seni Çok Seviyorum Rabbime Emanet Ol.


Her zaman seninle olmak ve sıcaklığını, verdiğin güveni yanımda hissetmek istiyorum. Duygularım devriyeye girdiği zaman seni görüyorum. Seni sevmek benim için bir bağımlılık gibi.

Kalbim Senin Için Her Gün Daha Hızlı Atacak.


Çünkü gönül dediğin toprağa girince toz olur, toprak olur. Kurak kalbimin ıssızlarında senle yaşama tutundu tüm duygularım. Sen uyduğunda saçlarınla oynarım mesela, yüzünü okşarım.

Her Bir Buluşma Günü Bayram Sevinci Gibi Geçiyor Benim Için.


Üzüntüyü de senle tanıdım ben. Yüzüme her baktığında yüzümde tatlı bir gülümseme olacak. Seninle paylaştığımız her an harika, eşsiz.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Uzun Guzel Mesajlar"