Günaydın Mesajları Aşkına

Günaydın Mesajları Aşkına. Her sabah bir önceki geceye gebedir, ben ise senin gülüşüne ve aşkına. Haydi kalk uyan sevgilim, bir gülüş savur etrafına kıskansın seni güneş.

Günaydın Resimleri indir Güzel Sözler
Günaydın Resimleri indir Güzel Sözler from cokiyiabi.com

Başını yastığa koyduğun saniyeye kadar hep güzellikler belan olsun. Seni uyandırmak istemem, elinden yemek çok güzel, sen bir dahisin, kahvaltımı rengarenk yapıyorsun, yemesen de yanımda otur, bırak çayımı ben koyarım, sen bitanem karşımda otur. Ünlü şairlerin günaydın ile ilgili şiirleri burada.

Günaydın Her Sabah Hayatıma Güneş Gibi Doğan Aşkım, Seni Çok Seviyorum.


Aşkın adını ben sende tattım hayatım. Erken yatar geç kalkar, geç yatar erken kalkar, dal sarkar kartal kalkar, dal sarkar kartal kalkar. Aşkına en güzel günaydın mesaj.

Aşkına 40 Komik Günaydın Mesajı Güneş Doğdu, Gökyüzü Mavi, Bugün Çok Güzel Ve Sen De Öylesin.


Seni çok ama çooook seviyorum! Günaydın konulu tüm şiirler antoloji.com'da. ♥ hadi gel tut ellerimi!

Bugün Için En Iyisini Sevgi Ve Öpücüklerle Diliyorum.


Ben güneş olup sadece ve sadece o güzel gözlerin için doğacağım. Sevdiğiniz kişiyi sabah uyku zamanı en güzel şekilde cep telefonu sms mesajınız ile uyandırın. Seni her geçen gün daha çok seviyorum sevgili.

Her Sabah Benim Olduğunu Bilerek Uyanmak, Dünyamı Güneşten Daha Parlak Bir Şekilde Aydınlat.


Kalbin hangi sevgi için çarpıyorsa, yeni doğan günün. Trol gibi uyanınca neden buna güzellik uykusu diyorlar! Sevgiliye yeni yıl mesajları sayfamızdaki bu mesajlar, kendinizi sevgilinize ifade etmenize yardımcı olacaktır.siz de aşınıza, ruh eşinize onu çok sevginizi ifade etmek istiyorsanız, burada ki dileklerden gönderebilirsiniz.

Gözlerini Bu Sabah Güzel Bir Aşka Açman Dileğiyle Aşkım, Günaydın Seni Çok Seviyorum.


Sabahın hayırlara vesile olsun bir tanem. Tatlı gülüşün, her güne yeni neşe saçıyor sevgilim. En güzel komik günaydın mesajları.

Posting Komentar untuk "Günaydın Mesajları Aşkına"