Sevgiliye Yazılacak Güzel Iyi Geceler Mesajları

Sevgiliye Yazılacak Güzel Iyi Geceler Mesajları. Kalbin ve gözlerine çalan sevgi nasıl ise işte o kadar büyüğüm bende yüreğinde. Aşık olmak her zaman uykusuz kalmak anlamına gelir çünkü aşk uykuda göreceğin rüyaları, uyanıkken görebilmeyi sağlıyor.

iyi geceler mesaji Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Kısa Aşk
iyi geceler mesaji Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Kısa Aşk from neguzelsozler.blogspot.com

Bir gün senin sesinle uyanıp, gözlerimi her sabaha seninle açmak. Sana olan aşkım asla bitmeyecek. Rüyaların yüzün kadar güzel, sabahların saçtığın ışık kadar aydınlık, gecelerin verdiğin mutluluk kadar huzurlu olsun sevgilim.

Ben Her Zaman Senin Yanında Oldum Ve Yanında Olacağım.


'i̇yi geceler' demenin en zor yanı, seni tekrar görmek için yarına kadar beklemem gerektiğini bilmek. Seninle olmak istediğim sadece iki kere var: Ben seninle sevmeyi öğrendim sevgilim, sen girmeden önce hayatıma yalanlar içinde kaybolmuşum, yeni vardım farkına “seviyorum seni” unutma.

İyi Geceler Mesajları Koynunda Kokunla Uyumayı Her Şeyden Çok Isterdim.


Yıldızlar gözlerine özensin sen bir tanesin bebeğim iyi geceler dilerim. Uyku ile karışık tebessüm bırakıyorum geceye uyumadan kendime geliyorum. Hadi çat kapı gel, sevineyim.

Sevgi̇li̇ye İyi̇ Geceler Mesajlari Geceme Işık Ol, Rüyalarımın Ateşi Ol, Sadece Benim Ol.


Geri de istediğim yok, varsın kalsın. İstediğinizi kullanabilir, gerekirse başkalarına da tavsiye edebilirsiniz. Masalların gerçek olduğunu biliyorum çünkü sana sahibim.

Kalbin Ve Gözlerine Çalan Sevgi Nasıl Ise Işte O Kadar Büyüğüm Bende Yüreğinde.


Ve her gece sana uyuyup, sana uyanacağım. Sevgiliye i̇yi geceler mesajları çok seviyorum seni sevgilim “iyi” ki varsın sensiz “geceler” gecmiyor.;) gecelerime ışık ol, rüyalarımın ateşi ol, sadece benim ol, iyi geceler aşkım. Sevgiliye yazılacak i̇yi geceler mesajları, sevdiğinize gönderebileceğiniz özenle seçilmiş iyi geceler mesajlarına buradan ulaşabilirsiniz… bir geceyi değil bütün geceleri sana armağan ediyorum iyi geceler aşkım… güzel rüyalarda hayırlı rüyalarda seni görmek için dua ediyorum yaradana, seni seviyorum iyi geceler aşkım

Mesaj Atmakla Soğukluğun Ne Alakası Var Anlamadım Ama Şimdi Güzel Bir Mesaj Atmak Istiyorum Ama Ne Yazacağımı Bulamadım.


Yıldızların bile senin aydınlığının gerisinde kaldığı bu gecede aklımda sen, gönlümde sen, dilimde sen ile kapatıyorum gözlerimi. Seninle birlikte olduktan sonra sensiz geçen her geceye hesap soracağım. Ben senin gördüğün kadarım, ne bir fazla veya ne bir eksiğim sende.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Yazılacak Güzel Iyi Geceler Mesajları"