Sevgiliye Uzun Günaydın Mesajı Erkeğe

Sevgiliye Uzun Günaydın Mesajı Erkeğe. Şimdi ise o hayallerin çok daha ötesinde bir düşüm var. Günün güzel geçsin, seni çok ama çok seviyorum.

Sevgiliye Günaydın Mesajı Uzun Ve Anlamlı sevgi cümleleri
Sevgiliye Günaydın Mesajı Uzun Ve Anlamlı sevgi cümleleri from sevgicumleleri.blogspot.com

Her sabah yatağımda seninle uyanıp seni öpmeden önce güzel gözlerine bakmak istiyorum. Masalların gerçek olduğunu biliyorum çünkü sana sahibim. Sen benim güvendiğim dağ, yaslandığım omuz, yârim, umudum, sevdamsın.

Özlem Içimi Öyle Kavuruyor Ki Artık Gözlerimi Kapadığımda Sesini, Kokunu, Kalbinin Atışını Hissediyorum.


Ve her yeni günün yanında seni benim kadar çok sevecek koca bir yüreğin olsun.! Bir gün senin sesinle uyanıp, gözlerimi her sabaha seninle açmak. Sevgiliye sıklıkla onu ne kadar sevdiğimizi, ona olan aşkımızı dile getiririz.

Seni Sevmek Karanlığa Işık Olmak Gibi Bir Tanem.


** günler aydınlık zamanın huzurlu olsun günün aydın olsun günaydın olsun sana bir tanem. Sabah sabah insanın başına gelebilecek en güzel şey, böyle bir sabah mesajı olabilir ancak. Çünkü sabahlarım sadece seninle anlam buluyor.

Bu Gece Ayın Doğmasını Bekle, Yıldızlara Uzanıp Tutmaya Çalış, Tutamadım Diye Üzülme Sakın, Izlemekle Yetin, Benim Seni Özlemekle Yetindiğim Gibi Günaydın Bitanem


Yıllarca kurduğum hayaller seninle can buldu, seninle güzelleşti. Ben senin gördüğün kadarım, ne bir fazla veya ne bir eksiğim sende. Ekmeğim, suyumsun sen benim sabahlarımın tek parlayan nurusun günaydın hayatım.

Sayfamızda Uzun Aşk Mesajları, Resimli Aşk Mesajları Ve Daha Fazlasına Ulaşabilirsiniz.


Bu yüzden çok süslü kelimeler kullanmasanız bile sevgiliye çok uzun günaydın mesajı aşkın diliyle anlatıldığında en romantik cümlelere dönüşüyor. Sevgiliye duyulan özlemi ve hasreti göstermesi açısından güzel bir dörtlük arıyorsanız, tam da secp telefonu mesajı olarak gönderilebilecek özlü bir söz. Seninle olmak istediğim sadece iki kere var:

Bir Rüya Gördüm Içinde Sen Varsın, Rüyaların Içinde Hiç Bitmeyecek Rüyamsın Sevgilim, Günaydın Bitanecik Huzurum.


Büyüt beni kalbinde, besle bir çocuk gibi ve sana sadakat ile bağlanan bir umudum şimdi. Güneş gibisin ay gibi geceyi de gündüzü de aydınlatıyorsun ışık gibi parlıyorsun ışık yüzlüm. Sevgiliye günaydın mesajları güzelliğin bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, seninle güne merhaba dedim günaydın sevgilim.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Uzun Günaydın Mesajı Erkeğe"