Aşkına Güzel Sözler Resimli

Aşkına Güzel Sözler Resimli. Bende senayı o kadar sevdimki bu sözler onun aşkına az bile. Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.

En iyi Ramazan Mesajları Üc Aylar Regaip Kandili Mesajları
En iyi Ramazan Mesajları Üc Aylar Regaip Kandili Mesajları from www.youtube.com

Sen buna kıskançlık diyebilirsin ama ben buna kaybetme korkusu diyorum. Herkes mutlu olacak diye bir kural yok, biz de mutsuz olalım. Bir gün gelir de ayrılacak olursak aradaki mesafe ,yollar ve menziller ne kadar uzak olursa olsun sen yine de omuzunu bir yokla.

Bak Gördün Mü Senin De Başka Gidecek Yerin Yok.


Özdemir asaf sen benim canımsın, ruhumsun, ebedi aşkım son umudumsun. Güzel sözler, anlamlı sözler, aşk sözleri, damar sözler, ağır sözler, kapak sözler, sevgi sözleri, ünlü sözleri, komik sözler, dini sözler, sevgiliye sözler, güzel mesajlar, resimli sözler. Her sabah benimle buluşmak için uyanırsan, sanırım bir daha asla işe gitmem.

İyi Ki Geldin Hep Bende Kal.


Aşkı seven değil sevipte ayrılan bilir… gül yağmur görmemişki yağmurun kıymetini bilsin… Aşkıma değer katan kadın, en büyük niyetim ve isteğim seninle bir ömür boyu yaşayıp mutlu ve güzel anılar biriktirmek! Bugün beni göremesen de bil ki yanındayım.

Doğum Günün Kutlu Olsun Bitanecik Aşkım.


Tugbam.com güzel sözler sitesi içerisinde resimli sözler yanında, şiirler ve daha bir çok bilgiye ulaşabilirsiniz. Hiçbir hayale sığdıramadım tek gerçeğimsin. En iyi allah siirleri resimli en guzel allah siirleri kuaza guzel soz alinti sozler ozlu sozler.

Umutsuzluğa Kapıldığımız Mutsuz Olduğumuz Zamanlar Olabiliyor.


Sevgiliye, arkadaşa, aşkına söylenecek duygusal, iğneleyici, kısa, öz. Her zaman yanımda ol aşkım. Senin olmadığın bir dünyayı hayal bile edemiyorum, sensiz geçen zamana acıyorum.

Hüzün Yakışmıyor Bu Aşka Gülüm.


Resimli aşk sözleri 2 sevmek ne kadar da güzel bir duyguymuş. Aşkın anlamlı dizisi gel dese aşk, atv ekranlarında osman sınav farkıyla yerini bomba gibi alır, havasını verdi. Ötesi de yok gerisi de!

Posting Komentar untuk "Aşkına Güzel Sözler Resimli"