Harika Romantik Sözler

Harika Romantik Sözler. Senin ellerine dokunduğumda, sanki bir çiçeğe dokunuyor gibi hissediyorum. Güneşin sıcaklığı vuruyor yüzümüze, harika duygular içimizde.

kısa romantik sözler Hediye Fabrikası Blog
kısa romantik sözler Hediye Fabrikası Blog from www.hediyefabrikasi.blog

Bazıları ise elinden geldiği kadar güzel ve etkileyici konuşmak için çaba harcamakta ancak bu noktada çeşitli güzel sözleri öğrenmeye de ihtiyaç duymaktadır. O gece fısıldayacağım sana “seni” nereye hapsettiğimi…!!! Yorumlar en güzel manalı etkileyici harika duygusal anlamlı romantik kısa uzun muhteşem ve doyumsuz özenle hazırlanmış sevgiliye güzel sözler.

Rüyalarımın En Güzel Yeri Gibisin….


Çünkü hiç kimse senin bana baktığın gibi bakamaz. Ayın gölgesinde unutulan sevgi tohumlarıyla yeşere dursun. Maalesef bazı kişiler bu yetenekten tamamen yoksun olabilmekte, etrafını sürekli kırıp dökmektedir.

Eğer Güzel Gözlerin Olmasını Istiyorsan, Insanlara Iyilikle Bak.


Güneşin sıcaklığı vuruyor yüzümüze, harika duygular içimizde. Romantik sözler hayatımın anlamı, yaşama sebebim. En harika sözler gel otur biraz, yaşlanınca kalkarsın.

Bir Şiir Yaz Bana Sevgilim, Içinde Alabildiğince Mutluluk Olsun.


Eğer saçların güzel olsun istiyorsan, bırak çocuklar ellerini geçirsin saçlarından. Senin baktığın yer ben güzelim, sen daha güzelsin. Işık saçıyor gözlerin, saçların çöl rüzgârı gibi kokuyor.

(Mahatma Gandhi) Sen Yαşαmαyα Değen, Kαrαnlık Gecelerime Işık Veren Ve Sevmeye Bir Ömür Αdαdığım Kαdınsın.


Seni severken aşırıya kaçmak istiyorum. Bak gördün mü senin de başka gidecek yerin yok. Gittin ve ben bir daha mutlu olmadım.

Bir Şeyi Gerçekten Bilmek, Onu Anlatmakla Olur.


Az şikâyet çok şükür seni mutluluğa götürür. Sevgiliye etkileyici romantik aşk sözleri ne zaman senin muhteşem yüzünü görsem ve senin muhteşem gözlerine baksam, sana gittikçe daha fazla aşık oluyorum ve birlikte olduğumuzu bilmek cennet gibi geliyor bana sevgilim. Aşk esintiye benzer, görmeyebilirsin ama hissedersin.

Posting Komentar untuk "Harika Romantik Sözler"