Eski Sevgiliye Ayrılık Mesajı

Eski Sevgiliye Ayrılık Mesajı. Seni seviyordum ve sen de beni sevmiştin. Sen uyduğunda saçlarınla oynarım mesela, yüzünü okşarım.

Vagner Love'dan ayrılık mesajı! Tüm Spor Haber
Vagner Love'dan ayrılık mesajı! Tüm Spor Haber from spor.haber7.com

Bir çay daha içseydin dedim” seni çok özledim” gitme ne olur diyemedim” sen hayatımdan cıktığından beri… yönumu şaşırdım… ayaklarım ya geri giti… ya olduğu yerde durdu sevdiğim… beni affet…! Eski sevgiliye nasıl mesaj atılır k onusunda en çok dikkat etmeniz gereken şey onla ayrılık durumunuzun nedenlerini göz önünde bulundurma kuralıdır. Sensiz geçirdiğim günleri, günden saymıyorum zira.

İnsan En Çok Ayrı Düştükleriyle Dost Ayrı Düştükleriyle Sevgilidir.


Şuan benim bi sevgilim daha var ama onu da unutamadım. Çünkü mesaj attığın takdirde, eski sevgilinin doğum gününden bi gün sonra bu sitede eski sevgilimle ayrıldıktan sonra, bana doğum günü mesajı attı! Seni seviyordum ve sen de beni sevmiştin.

Bu Yazımızda Ayrılanlar Için Yada Bu Durumda Olanlara Özel Karşısındaki Kişiye Gönderebileceğiniz Anlamlı Ayrılık Mesajları Uzun Ve Kısa Olanlarını.


Yalnızca aşk’a mola vermiştim… yokluğumda beni anlaman için… senden sonra dokunamaz oldum hic birşeye. En acı şey ayrılıktır ve ölmektir ben bunu çok iyi anladım. Gönlüne göre bir yaşamın olması dileğiyle doğum günün kutlu olsun.

Sevildiğini Gördün, Şimdi Unutulduğunu Izle!


Sevdim seni yalansızca şimdi gidiyorsun arkana bakmadan, yaşanan bunca güzel günlerin hatırına bir elveda bile demiyorsun ayrılıkları bırakıyorsun beni hayatımdan soğutuyorsun! Nefret dolu ayrılık sözleri gırtlağıma yapışan ellerden sıyrılıp da geldim sana. Rüzgar daha yumuşak esiyordu sanki.

Yaptıklarımın Seni Bu Kadar Fazla Incittiğini Bilmiyordum.


Fazla ilgi ve sevgi şımarttı seni. Eski sevgiliye laf sokucu küfürlü sözler. Sevgiliye ayrılık sözleri çok zordur bende yaşadığım için az çok biliyorum ve istemeden oluyorsa yani zoraki bir şekilde ayrılıyorsanız insanı daha çok üzüyor.

Ayrılmak Isteyen Taraf Siz Değilseniz Ya Da Karşınızdaki Kişinin Gönlünü Almak Istiyorsanız Sevgiliye Hediye Kutularından Biriyle Ona Sürpriz.


Kuşlar seninleyken daha bir güzel cıvıldıyordu. Ayrılık bile gurur duyacak seninle. Eski sevgiliye uzun mesaj atmak istemiş ama kendimizi son anda frenleyebilmişizdir.

Posting Komentar untuk "Eski Sevgiliye Ayrılık Mesajı"