Yunus Emre Aşk Sözleri Resimli

Yunus Emre Aşk Sözleri Resimli. Ölür ise ten ölür, canlar ölesi değil. Cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen.

Resimli Yunus Emre Sözleri Bilgi Haber Portalı
Resimli Yunus Emre Sözleri Bilgi Haber Portalı from www.beyoglu.net

Bir gönül yapamazsan, yıkıp viran eyleme. Bir ben vardır bende severim ben seni candan içeru yolum vardır bu erkandan içeru şeriat, tarikat yoldur varana hakikat meyvası andan içeru dinin terk edenin küfürdür işi ol ne küfürdür, imandan içeru beni bende demen, ben de değilim Aşk ile yola çıkmaksa niyetin bela ile imtihan edilirsin.

Ne Varlığa Sevinirim, Ne Yokluğa Yerinirim.


Türk milletinin en büyük tasavvuf ehillerinden, edebiyatta bir çok şairler yetiştirmişlerdir. Önce kahır sonra ikram… taptuk emre dünya yalan kardeşim, dünya yalan! Bir gönül yapamazsan, yıkıp viran eyleme.

Ölür Ise Ten Ölür, Canlar Ölesi Değil.


Ölümden ne korkarsın, korkma ebedi varsın. Yunus emre’nin sözleri aşkın ile aşıklar, yansın ya resulullah. Maharet güzeli görebilmektir, sevmenin sırrına erebilmektir.

Dervişlik Dedikleri, Hırka Ile Taç Değil.


Beni bende demen bende değilem, bir ben vardır bende benden içeri. Elbiseye kan bulaştığı zaman onu yıkamadıkça temiz olmaz. Yunus emre’nin 17 bilinen sözünü bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Ey Yunus Hakk’ı Bilen Söylemez Hergiz Yalan, Ikilik Ile Gelen Doğru Yol Bulmuş Değil.


Ya elim al kaldır beni. Sözler resimli yunus emre sözleri 8 sene önce 28.757 görüntüleme hakk’ı gerçek sevenlere cümle âlem kardeş gelir. Yunus bu dert ile ah et, kahr evinde n’eyler rahat, bu derde derman kefaret, bir ah ile suzdan gelir.

Sözler | 10.18.2017 | Resimli Sözler | Yorum Yapılmamış.


Yürü fani dünya, sana gelende gülmüş var mıdır? Cihan alem herkes bilsin ki en büyük ibadet sevebilmektir. Yunus emre sözleri sayfamızda yunus emre sözleri yer almaktadır.

Posting Komentar untuk "Yunus Emre Aşk Sözleri Resimli"