Günaydın Aşkım Günaydın Sevgilim

Günaydın Aşkım Günaydın Sevgilim. Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım. Günün hayırlı, huzur dolu ve mutlu geçsin biricik aşkım.

Günaydın Sevgilim Mesajları GÜZEL SÖZLER MESAJLAR
Günaydın Sevgilim Mesajları GÜZEL SÖZLER MESAJLAR from www.guzelsozmesaj.com

İşte en güzel sabah sözleri, duygusal, romantik ve aşk dolu sevgiliye günaydın mesajı ve günaydın aşkım mesajları! Dünyanın bütün güzelliklerine layıksın sen. Kaгanlık geçmiş silindi ömгümüzden işıkla bakıyoгuz aгtık geleceğimize günaydın sevgilim.

Gözlerimi Açtığım Zaman Senin Güzelliğin Benim Aklımdan Çıkmıyor, Aç Gözlerini Uyan Aşkım Sana En Çok Sevdiğin Aşkından Günaydın Aşkım.


Hayat yaşlanınca geriye dönüp baktığımızda biriktirmiş olduğumuz güzel anıların toplamı değil mi zaten. Mutlu bir gün geçirmemiz dileğiyle günün aydın olsun sevgilim. 36 benim güneşim bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim.

Seni Sevdiğimi Söyleyemediğim Her Anı Silip Atasım Var Ömrümden.


Mert ve dilara adlı iki sevgilinin aşk hikayesini konu alan günaydın sevgilim yakında vizyona girecek. Anlamlı kısa günaydın mesajları sevgiliye güneşin ilk ışığı sensin sanki… gözlerini açmanla aydınlanıyor ortalık. Günler seninle başlar, gözlerimi açtığımda yeni bir güne seninle uyanmanın mutluluğunu yaşıyorum sevgilim günaydın… her günüme adını yazdım, güneşimde sen oldun yıldızım da sensin sevgilim.

Reklamlar Günler Seninle Başlar, Gözlerimi Açtığımda Yeni Bir Güne Seninle Uyanmanın Mutluluğunu Yaşıyorum Sevgilim Günaydın.


Seni sevmekten başka bildiğim bir şey yok benim. 35 çiçekler açar kalbimde senin bir günaydın sözünle. Günün hayırlı, huzur dolu ve mutlu geçsin biricik aşkım.

Hayatın Tüm Karmaşasına Inat Gülen Gözlerle Bak Hayata En Güzel Günler Senin Olsun Sevgilim Günaydın.


Günlегimin biгicik aydın ışığı bugün gün sеnin için doğuyoг kalbimdеn günaydın bеbеğim. Günaydın günüme sevinç ve huzur katan aşkım günaydın. Neyse günaydın… bak işte bir gün daha yaşlandık… sen hala uzatasın.

Bir Gün Olur Da Sana Günaydın Diyemezsem Ne Olur Beni Affet.


Güneş kadar aydınlık, gözlerin kadar güzel, sözlerin gibi kusursuz bir güne merhaba demek için tam zamanı. Günaydın yüreğimdeki boşluğu dolduran güzel sevgilim. Sensiz doğan güneş ne kadar parlasa da senin kadar parlayamıyor, benim gecemde günümde günaydınımda sensin bitanem.

Posting Komentar untuk "Günaydın Aşkım Günaydın Sevgilim"