Aşk Sözleri Doğum Günü

Aşk Sözleri Doğum Günü. Seni ne kadar çok seviyorum. Bazen sana kırgın olduğumu unutup özlüyorum.

Kuzen için doğum günü mesajları Aşk Sözleri, Güzel
Kuzen için doğum günü mesajları Aşk Sözleri, Güzel from www.sozler.web.tr

Aşk bir gün biter dediler. İyi ki doğdun sevdiğim sevdiceğim! Ne aradıysam bil ki sende bulmuşum.

Mutlu Ol Ömrünce, Üzülmeler Sana Yasak Olsun.


Sadece sev diyen gözlerin, bana aşkı müebbet hapse çevirdi. Sevdiğinle beraber kah gülmeli kah ağlamalı ama aşk budur. Çünkü uzaktan ilişki yürütmek zormuş.

Yüzündeki Sevginin Bir An Olsun Bile Eksilmediği, Aksine Her Gün Daha Artacağı Güzel Bir Yaş Geçirmeni Dilerim.


Aşk zamanın ötesinde rüya içinde bir rüyadır. Büyüleyici aşk masalınız i̇çin sevgililer günü'nde almanız gereken hediye ne? Doğum günün kutlu olsun aşkım.

Aşkı Yaşamak, Yaşatmak Seni Sevmek Kadar Zordur Be Bitanem.


Sen üzülme sakın, üzülmelerim sana feda olsun. Bazen sana kırgın olduğumu unutup özlüyorum. Seni doğum gününde ve her gün, şimdi ve sonsuza dek seviyorum.

Sen Varsın Diye, Sol Yanıma Yatmıyorum.


Şu dünyadaki her şey bir düzen içinde. Aşk her insanın kendi hikayesinden yola çıkarak milyonlarca yazı içerisine kendi masalını yerleştirdiği tarihe atılmış bir imzadır. Keder ve hüzün yıldızlar kadar uzak, neşe ve mutluluk şah damarın kadar yakın, umutların gerçek, mutlulukların sonsuz olması dileğiyle.

Kutlu Olsun Doğum Günün, Kötülükler Uzak Olsun.


Umutlarını ve neşeni koruyabileceğin, hayattaki zorlukların seni yıldırmayacağı bir yıl geçirmeni diliyorum. Her şey yalan olsun sense tek gerçeğim. Üzüntüler sana yasak mutluluklar yanında olsun.

Posting Komentar untuk "Aşk Sözleri Doğum Günü"