Sevgiliye Sözler Kısa Aşkım Bitanem Gibi

Sevgiliye Sözler Kısa Aşkım Bitanem Gibi. Sevenler her zaman birbirine güzel sözler söylemiş ve güzel sözler. Aşkım,bitanem gibi sözcüklerin bugün (çok çok afedersiniz) ırzına geçtiler.herkesin ağzında bir aşkım,bitanem vs.

Tek Kelimelik Sözler Tek Kelimelik Aşk Sözleri Sevgi
Tek Kelimelik Sözler Tek Kelimelik Aşk Sözleri Sevgi from www.sevgimesajlarim.com

Aşk çiçeğim aşk masalım aşk pastam aşkım aşkısı ay ışığım ayva çiçeğim bal peteğim balım bebeğim bebişim belalım bitanem cancağızım canımın içi cennetim criyem çiçeğim deniz gözlüm dilber dudaklım dilberim dünyam fıstığım fıstık gökyüzüm gönlüm gözleri gülenim Sevgiliye söylenecek güzel sözler askm bitanem vb. İnsan hiçbir zaman aşık olmamalı ki hayatını yaşasın.

Sevgiliye Hitaplar, Farklı Hitap Şekilleri.


Sen sevgimin tek adresi, senin gördüğü zaman yerinden çıkacakmış gibi atan kalbimin sahibi ol yeter birtanem. Alıp kırsalar kalemimi kanımla yazarım seni sevdiğimi. Aşk çiçeğim aşk masalım aşk pastam aşkım aşkısı ay ışığım ayva çiçeğim bal peteğim balım bebeğim bebişim belalım bitanem cancağızım canımın içi cennetim criyem çiçeğim deniz gözlüm dilber dudaklım dilberim dünyam fıstığım fıstık gökyüzüm gönlüm gözleri gülenim

Tatlım Sevgiliye Aşk Kelimeleri Yazımızın Sonuna Geldik.


Aşkım canım sevgilim bebeğim dadlum meleğim bi tanem bal dudaklım badem gözlüm özüm geleceğim hayatımın kadını davşanum sevdiğim vs. Sevgiliye söylenecek güzel sözler askm bitanem vb aşkım canım sevgilim bebeğim dadlum meleğim bi tanem bal dudaklım badem gözlüm. Günaydınlarımın sebebi olan sevgilim, uykumda uyanıklığımda her anımda hep sen, sadece sen olacaksın.

Sevgiliye Hitaplar Yazımızda Gzel Hitap Şekilleri Erkek Sevgiliye Hitap.


Benim ayakta duracak halim yokken, artık hayatta duracak, yaşamama sebep olacak bir bebeğim var. 19 yaşındayım ve daha ilk defa birisiyle çıkıyorum. Canimmmmmmm benim ilham verici sozler ilham veren sozler ilham verici alintilar yıllar gelip geti zaman değişti bir sen değişmedin şu yreğimde.

Günaydın Biricik Sevgilim Seni Çooooooookkkkkkkk Seviyorum… Günaydın Uykucu Şirinim Benim Yeni Bir Güne Beraber Günaydın Diyelim:))) Haydi, Kalk Aşkımm Bitanem Her Şeyimmm Seni Çooook Seviyorummm Bunu Billll.


Güzel sözler ama yüzyüze gelince hiç bi şey. Dünyanın kraliçesi olacağıma seninle samanlık seyran bana aşkım. Sevgiliye şiir kısa ya da uzun fark etmez, önemli olan onu ne kadar duygulu aktardığınızdır.

Aşk Sevgilim, Seni Düşlerken Saç Diplerimin Bile Terlemesi.


Erkek sevgiliye günaydın mesajları günaydın. Anılar üşüştü başıma dün gece… sağ olsunlar, sabaha çıktım sevgili… Sevgiliye söylenecek güzel sözler askm bitanem vb.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Sözler Kısa Aşkım Bitanem Gibi"