Sevgiliye Kısa Öz Aşk Sözleri

Sevgiliye Kısa Öz Aşk Sözleri. Senin saçlarından açan papatyalar sarsa tüm dünyayı, tüm gezegende bahar olurdu. Adını sokaklara verseler, o sokaktan çıkmazdım.

Sevgiliye Laf Sokucu Sözler, Sevgiliye Laf Sokan Sözler ⋆
Sevgiliye Laf Sokucu Sözler, Sevgiliye Laf Sokan Sözler ⋆ from cokiyisozler.com

Benim ise tek sana sevgilim. Sen henüz yazılmamış bir aşk efsanesisin. Çünkü sen gecemin en parlak yıldızısın.

Bana Her Baktığında Kalp Atışımı Hissedebiliyor Musun Sevgilim?


Senin yokluğunda kalbim senin adınla durur. Sevgiliye kısa sözler için birazcık aklınızı, birazcık da gönlünüzü kurcalayın! Sevgiliye söylenecek en güzel kısa aşk sözleri hediyesepeti.blog'da!

“Âşık Olan Adamdan Zarar Gelmez.


Seni ömür boyu bu yürekte misafir ederim. Elimdeki resmin yerine kendin olsaydın. Deli gibi aşık her bir zerrene.

Bir Tek Şeye Ihtiyacım Var, Her An Yanımda Ol.


Sen sabahları güzel eden, akşamları ise aydınlatansın. Öyle bir sarıl ki bana mutluluktan kemiklerim kırılsın kalbim aşk atsın. Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, neden bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği.

Aşkın Bir Bir Halisin Ey Sevgilim.


Benim için hayat sen, nefes sensin bebeğim. Özdemir asaf aklımdan başka gidecek yerim yok mu senin? Gerçek bir erkek/kadın olmanın ne demek olduğunu anlamamı sağlıyorsun!

Ne Zaman Onu Anlatmaya Çalışsam, Tekrar Aşık Oluyorum.


Çünkü sen gecemin en parlak yıldızısın. Gözümden yaşlar düşüyor, yüreğime sen. Madem yaşayacağız bu hayatta sen de ben de zorlanacağız zaman zaman bir gün mutluluktan uçacağız, bir gün de kahrolacağız acıdan.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Kısa Öz Aşk Sözleri"