Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Romantik Kısa

Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Romantik Kısa. Sizler de beğendiğiniz sözleri sayfanın en altında yorum. Dünyaya yeniden gelsem, yaşamak istediğim tek aşk, her gün yüzünü görmek istediğim tek adam/kadın sen olursun.

Sevgiliye iyi geceler mesajı 2021, Sevgiliye uzun, kısa
Sevgiliye iyi geceler mesajı 2021, Sevgiliye uzun, kısa from gazetekolektif.com

Dünyanın en güzel gözleri sana ait. İyi geceler küçük cadım tatlı rüyalar seni çok seviyorum bir tanem rüyanda beni. Keşke şu an sesini duyabilsem.

Rüyalarımı Süsle, Gecemi Işığınla Aydınlat Ve Hep Benim Ol.


Yıldızların bile senin aydınlığının gerisinde kaldığı bu gecede aklımda sen, gönlümde sen, dilimde sen ile kapatıyorum gözlerimi. Sevgiliye uzun romantik i̇yi geceler mesajları geceleri seninle yatmayı ve yanında uyanmayı özledim. Bu güzel sevgiliye iyi geceler mesajlarını kısa mesajla yollayın ya da sosyal medyada paylaşın tercih sizin ne yapmak isterseniz yapın.

Gecen Mutlu, Kalbin Sevgimle Dolsun.


Gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. Sevgiliye romantik i̇yi geceler mesajları kafam rahat etsin diyorsanız, altına yastık koyun. Keşke şu an sesini duyabilsem.

Seni Seviyorum Sevgilim, Iyi Geceler.


Sevgi̇li̇ye i̇yi̇ geceler mesajlari geceme ışık ol, rüyalarımın ateşi ol, sadece benim ol. Bir dua gönderiyorum allah’ıma sen uyurken rüyanda beni göresin diye. Babacığım ben senin yanında uyuduğumda huzur dolu bir uykuya gözlerimi kapatıyorum.

Dünyanın En Güzel Gözleri Sana Ait.


Babacığım ben senin yanında uyuduğumda huzur dolu bir uykuya gözlerimi kapatıyorum. Her günün sevgi huzur mutlulukla dolsun hayat tüm umutların gerçeğin olsun kıskanan sen değil dünya olsun her şey gönlünce olsun. 35 bir geceyi değil bütün geceleri sana armağan ediyorum, iyi geceler aşkım…

Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Whatsapp Yoluyla Gönderebileceği Gibi Mail Veya Kısa Mesaj Üzerinden De Iletebilirsiniz.


İyi ki hayatımdasın, iyi ki varsın. İyi geceler herşeyim… gece olup güzel gözlerin yenik düştüğünde uykusuzluğa, seni gökyüzünden alıp düşlerime emanet ediyorum, gözlerimden uzaksın belki ama daima yüreğimdesin unutma. Sevgiliye iyi geceler mesajı kısa olanlar ise çok kısa sözcükler ile en samimi duyguları dile getiriyorlar.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Romantik Kısa"