Sevgiliye En Güzel Sahur Mesajları

Sevgiliye En Güzel Sahur Mesajları. Hayatımın en kötü gününü geçirdiğim zaman bile seni düşününce gülümsüyorum. Sen benim karanlıktaki ışığımsın, aydınlık yarınlarımsın.

Sevgililer günü sözleri nelerdir? Sevgililer günü
Sevgililer günü sözleri nelerdir? Sevgililer günü from www.haberler.com

Gününüz güneş ışıkları kadar aydınlık olsun, karşınıza çıkan insanlar çay kadar sıcak olsun. Uğruna acılar çektiğimiz kısa bir türküdür bir kez daha söylemek için delirdiğimiz. En bereketli ve güzel sahur anı sizinle olsun hayırlı ve güzel sahurlar.

Normal Zamanda Yatarsın Sabah Olmak Bilmez, Ramazan Ayı Geldi Mi Kafanı Yastığa Koyarsın Daha Horlamaya Başlamadan Annen Gelir Hadi Sahura Kalk.


Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın… 4. Bir insanın kalbine ne büyük sevdalar sığarmış sen öğrettin bana. Sevgiliye sahur mesajları yağmur taneleri kadar bereketli zemzem suyu kadar tatlı sahurlar diliyorum aşkım hayırlı sahurlar.

Okyanusların Derinliğindeki Sessizlik Gibi Huzur Dolsun Bedenin, Gözlerindeki Her Yaş Dua Olsun, Aldığın Nefes Iman Olsun Sana, Bu Ramazan Da Dualar Su Olsun Hak Yolunda.


Sahur yemeği yiyiniz çünkü sahur yemeği yemezseniz gün boyunca açlıktan kıvranırsınız. Seni ben canımın içinde sakladım. Sofranızda bereket gönüllerinizde huzur olması dilekleriyle hayırlı sahurlar.

Bir Gülüşün Bile Bütün Günümün Mutlu Geçmesi Için Yeterli Güzel Sevgilim.


Bir çocuğun gülüşü gibi seni sevmek, her seferinde yüzünde bir tebessüm oluşuyor. Pencereye vurduğu soğuk bir gecede uzanıp, hayalini kurduğun ve keşke dediğin bütün güzellikler senin olsun. Sevgiliye söylenecek güzel sözler herkes fazlasıyla sevmiş… ben eksikleriyle sevmiştim oysa!

Sev Seni Seveni Kapında Köle Olsada.


Sabah mesajları yazımızda hayırlı sabahlar mesajları, sevgiliye sabah mesajları ve kısa sabah sözleri bulabilirsiniz. Kalplerimiz 1 oldu bu ay birlikte hareket ediyoruz bu ay birlikte yemek yiyoruz birlikte hayat suyunu içiyoruz bu ay bizim ayımız hayırlı sahurlar. Güneşin sıcaklığı gibi olsun içindeki iman, yağmur taneleri kadar çok olsun sevapların, hayırlı sahurlar.

Geceleri Karanlık Çünkü Bana Bakmıyorsun.


Sonuç çok net ve süratli olmasa da, siz yine de sabrı elden bırakmayın ve umutla bekleyin deriz. İman gücüdür ayakta tutan bizi, ramazandır bereket saçan dualarımıza ışık tutan, hayırlı sahurlar. Belki çok uzağımdasın, belki dokunamıyorum ama her gece kalbimde uyuyorsun.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye En Güzel Sahur Mesajları"