Sevgiliye Çok Uzun Iyi Geceler Mesajı

Sevgiliye Çok Uzun Iyi Geceler Mesajı. Hemen sabah olsun da seni göreyim diye. Yanımda, canımda hep sen oldun.

Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Anlamlı Kısa aşk üzerine sözler
Sevgiliye Iyi Geceler Mesajı Anlamlı Kısa aşk üzerine sözler from ask-uzerine-sozler.blogspot.com

21 aralık kuzey yarımküre’de en uzun gece gece yaşanacak. Allah’ım bizi hep mutlu eylesin. Seninle birlikte olduğumda her şey inanılmaz boyutlarda eğlenceli hale geliyor.

Yorgunluklarım Diniyor, Sızılarım Geçiyor, Yüreğim Nefes Alıyor.


O an dünyada seni seyretmekten daha şahane daha önemli hiçbir şey yokmuş gibi. Gecen mutlu, kalbin sevgimle dolsun. Sevgiliye uzun mesajlar 2020 sen benim hayatıma girdiğinden bu yana asla üzgün olamadım.

Sevgiliye Uzun Mesaj Atmak Isterseniz Ne Atarsınız?


7 huzurla kapatıyorum gözlerimi her gece, bir nefes gibi içime seni çeke çeke… Seninle birlikte olduğumda her şey inanılmaz boyutlarda eğlenceli hale geliyor. Hayatımızda sevdiğimiz insanlara değer verdiğimizi.

Sana Olan Aşkıma Şahit Olan Şu Zifiri Karanlıktır, Bu Karanlığın Içindeki Gece De Bizimle Birlikte Uyuyacaktır.


Her şeyim sonsuza kadar benimle ol. Her gece varlığının verdiği huzurla başımı yastığa koyuyorum. Sevdiğinden ayrı olanlar bu gece hüznü daha uzun hissederken, yârinin yanında olanlar bu.

Çünkü Sabah Yakın Anlamına Geliyor.


Uyku ile karışık tebessüm bırakıyorum geceye uyumadan kendime geliyorum. Sevgiliye uzun i̇yi geceler mesajları sana attığım iyi geceler mesajının hiç sonu gelmesin bir tanem. Mutlulukla atan kalplerimizi hiçbir zaman ayırmasın.

Yıllarca Kurduğum Hayaller Seninle Can Buldu, Seninle Güzelleşti.


O güzel gözlerinin bana baktığı halini hatırladıkça seviniyorum hele sarıldığın sürekli yanımda durduğun zamanları düşündükçe. Anlamlı, etkileyici i̇yi geceler mesajları gecelerimin doğan güneşi, hayatımın anlamı, ömrümün sonsuz nefesi, iyi ki varsın. 21 aralık kuzey yarımküre’de en uzun gece gece yaşanacak.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Çok Uzun Iyi Geceler Mesajı"