Özlü Aşk Sözleri

Özlü Aşk Sözleri. Seni gorup divane olmaktan seni gormemek daha iyidir. Sen güldün ben bir yudum daha içtim çaydan.

Düzeltmek arşivleri ⋆ Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk
Düzeltmek arşivleri ⋆ Güzel Sözler, Anlamlı Sözler, Aşk from cokiyisozler.com

Aşkın ateşi yaşamaktan daha güzeldir 3. Aşk asla ölçülemez, sadece hissedilebilir. Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?

Ben Artık Insanları Anlamaya Çalışmaktan Vazgeçtim… Ve Dedim Ki;


Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın? Alevi kardeşlerimizin arayışlarına sön verecek yazımız, istedikleri alevi lafları hoşunuza gidecektir. Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm.

Senin Bir Gülüşün Benim Için Hayat Öpücüğü Gibi.


Özlü sözler, güzel sözler, aşk sözleri, anlamlı sözler, komik sözler, dostluk sözleri, manalı sözler, düşündüren sözler, romantik sözler, kısa. Üzüntüsü sahte olanın, ağlaması gösterişli olur. Aşk hakkında, aşk üzerine en güzel resimli özlü sözler.

Aşk Asla Ölçülemez, Sadece Hissedilebilir.


Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın! Her şeyin zamanı, yaşadığınız o andır… Beraber gülmeyi özlediğim insanlar var.

Her Anım Seninle, Sen Olmasaydın Eksik Olurdum, Yok Olurdum.


İlk ve son aşkımız kendimize karşı olandır. Seni hayatımın sonuna kadar beklerim aşkım. Kalbimdeki aşka, dudaklarımdaki gülüşe, akan gözyaşlarıma, yalnızca sen layıksın… çünkü benim için çok özelsin aşkım… sevgiliye söylenecek anlamlı aşk mesajı….

Aşkın Benimle Olduğu Sürece Başka Bir Şey Istemiyorum!


Değişiklikle karşılaşınca değişen aşk, aşk değildir. Gece sen yoksun ve ben burdayım. Hayatta kalabilmek için insanların havaya, benimse sana ihtiyacım var.

Posting Komentar untuk "Özlü Aşk Sözleri"