Iyi Geceler Aşkım Benim

Iyi Geceler Aşkım Benim. Bir tek sıcak gülüşünle rüyalarıma girdin. Gece lambasının loş ışığı vuruyordur şimdi o güzel yüzüne ne kadar da güzelsin öyle, her halinle düşüncelerimdeki tek güzele iyi akşamlar…

İyi Geceler Mesajı Sevgiliye En Güzel İyi Geceler
İyi Geceler Mesajı Sevgiliye En Güzel İyi Geceler from www.neoldu.com

Bir geceyi değil bütün geceleri sana armağan ediyorum, iyi geceler aşkım… her zaman aklımdasın öylesine bendesin ki hiç bitmek, tükenmek bilmeyen bir şey bu, bu can bu bedenden çıkana, bu diyardan göçene dek görebildiğim tek gerçek rüyam sensin tatlı. * her gece olduğu gibi bu gecede uykusuzluğumun sebebi aşkım! İyi geceler aşkım.iyi geceler sevdiğim.iyi geceler sadem… hadi iyi geceler öpücüğümü ver de uyuyim aşkım.

Rüyalarımda Bile Seninle Olmayı Diliyorum.


Sen benim gözümün bebeği, gözümün nurusun ama asla gözümdeki uykusu değilsin. Bir tek seni ölesiye sevenin senden uzakta, bir tek seni ölesiye sevenin uykusuz. G önül bu ister sevdiği hep yanında olsun e llerimi açıp etiğim duam kabul olsun c ezam zaten bu gecede sensiz kalmak e cel gelecekse beni sensizken bulsun l al olsun dilim, söyleyemeyeyim sensizliğimi e fkarım sensiz kalışım,.

Bir Geceyi Değil Bütün Geceleri Sana Armağan Ediyorum, Iyi Geceler Aşkımnerede Olmak Isterdin Sorusuna, Gözlerimle Cevap Verdiğim Tek Yerdi Gözlerin.


Bir tek sıcak gülüşünle rüyalarıma girdin. * her gece olduğu gibi bu gecede uykusuzluğumun sebebi aşkım! Geceler de düşmanlarda çat diye çatlasın.

Sen Uyurken Ben Hep Seni Düşünücem.


Benim en güzel rüyam sensin sevgilim, geceleri seni hayal ederim, uyku nedir bilmem sevgilim, gözlerimi kapattığımda hayalinle huzur bulur gecelerim, iyi geceler sevgilim. Binlerce kez beter olsun gece, senin ışığın yoksa. İyi geceler aşkım… bu gece bütün sevdiklerin yanında.

Ne Tatlı Uyursun Sen Şimdi.


Uyurken bile kalbin benim için atıyor ya sevgili. Karanlık geceni aydınlatsın kalbimdeki aşkın nurlu ışığı. Aşk güneşi bahtında gülerek doğsun, en güzel geceler seninle olsun.

Ne Kadar Da Sıcak Ellerini Ellerimde Yüzümde Hissedemesem De Yastığın Verdiği Rahatlığı Senin Kucağın Yorganın Isıtmasına Sen Sarılıyormuşsun Gibi Farz Etcem.


Sensiz bir tanem, odama hiç güneş doğmuyor. Gecelerime ışık ol, rüyalarımın ateşi ol, sadece benim ol, iyi geceler aşkım. İyi geceler aşkım akrostiş şiiri.

Posting Komentar untuk "Iyi Geceler Aşkım Benim"