Hamile Eşe Güzel Sözler

Hamile Eşe Güzel Sözler. Dostun attığı tekmeye kazık, anne karnındaki bebeğin attığı tekmeye yaramazlık denir. Evinize bir melek geliyor ve siz de anne baba olacağınızı dostlarınıza duyurmak istiyorsanız bu sayfayı baştan sona.

Hamile Tebrik Mesajları Hamile Kadına Güzel Sözler
Hamile Tebrik Mesajları Hamile Kadına Güzel Sözler from www.hediyemen.com

Hamilelik sözleri yaşadığım en güzel şey seninle evlenmem, ondan da güzeli benim çocuğuma hamile olmandır. Beni böyle güzel bir ailenin babası yaptığın için sana minnettarım. İşte eşe söylenecek resimli en güzel sözler.

Hami̇le Kadina Söylenecek Güzel Sözler.


Benim için yaşamda sensin, mutlulukta sensin, benim ömrümdeki en hayırlı olayda sensin. Biliyorum ki dünyanın en iyi annesi sen olacaksın. Doğum yapan eşe güzel sözler arılar bile seni kıskanıyor sevgilim, bu bizim yaptığımız baldan daha tatlı diye.

Güncellenmiş Aşk Ile Ilgili Sözleri Yazımızda Daha Önce Yayınlanmamış En Yeni Aşk Ile Ilgili Güzel Sözler Resimli Bir Şekilde Sıralanmıştır.


Şimdi kendi gibi güzel bir evlat dünyaya getirmiş. Yaşadığım en güzel şey seninle evlenmem ondan da. Kalbi sevgi ile dolup taşan merhametli eşim.

İnsanlar Seni Gözbebeklerimde Görürler Diye Bakmaya Korkar Oldum.


Bu gözler seni gördü, başkasını göremez artık. Hamile eşe unutulmaz hediyeler burada. Ailenizin yeni bireyine hoş geldin der uzun ömürler dilerim.

Allah Kucağına Almayı Da Nasip Etsin.


Hiçbir harfi sensiz bir cümleye kurban etmedim. İyi ki girdin hayatıma, seni çok seviyorum… sevgi rüzgâr ile dağılan tohumların, düştüğü yerde açtığı çiçektir. Bir erkeğin, eşinin hamile olduğunu duyunca, eşine söylediği şu sözler kanımın çekilmesine, gözlerimin dolmasına, içimin titremesine ve böylelerin de varolduğuna inanman için yetti, demiş bi kardeşimiz;

9 Ay Içeride Kaldığı Gibi, Bir Ömür Yanınızda Kalsın, Bebeğiniz Hayırlı Doğsun.


Eşe sözler eşe güzel sözler eşime sözler evlilik sözleri yer almaktadır. Hayat arkadaşım, can yoldaşım, gönüldaşım seni çok eşe doğum günü mesajları ama çok seviyorum iyi ki doğdun. Sen aklıma geldiğinde yüreğim sıcacık oluyor bir tanem, işte bu yüzden seni çok seviyorum.

Posting Komentar untuk "Hamile Eşe Güzel Sözler"