Giderli Aşk Sözleri

Giderli Aşk Sözleri. Sana git diyemem ama kal demek de gelmiyor içimden. Daha önce herhangi bir yerde gördüğünüz giderli sözleri kısa, uzun ve hafızalardan silinmeyen ağır sözleri tek sayfa altında topladık.

Susmak Sözleri ResimliAşk Sözleri,Güzel Sözler
Susmak Sözleri ResimliAşk Sözleri,Güzel Sözler from guzelsozlere.blogspot.com

Bu gece kurduğun hayallerine, amin olmaya geldim. Tövbe ettiğim ne varsa ağzına dua olmuş güzelim. Hayallerim sana büyük gelir güzelim, ucuz bedene pahalı kumaş yakışmaz.

Keşke Veteriner Olsaydım, Seni Daha Iyi Anlardım.


Bilirsin sevgilim ben beceremem yaşamayı, bir damla su olsam, gider rakıya damlarım. İnan senin lafın bile olmaz. Herkes kendi yoluna buda senin sonun ha.

Hayallerim Sana Büyük Gelir Güzelim, Ucuz Bedende Pahalı Kumaş Yakışmaz.


Giderli sözler, atarlı sözler, gider yapan mesajlar, atarlanma sözleri yer almaktadır. Aşk sözleri ve aşk mesajlarının yer aldığı sayfamızda bulunmaktasınız, güzel aşk sözleri, etkileyici aşk i̇le i̇lgili sözler, sevgiliye harika aşk sözleri’ni sevdiklerinle paylaşabilir, yorum ve söz ekleme bölümlerinden sayfamıza katkına bulunabilirsiniz. Bir insanı ancak zamanla tanırsınız.

• Beni Unutmak O Kadar Kolaysa, Kolay Gelsin Bakalım Sana.


Sadece her şeye rağmen gülmesini biliyorum. Benim demir pаrаm senin kаdаr bozuk değil. Yoksa karşılığı, ilk babadan döneceksin senin yapacağın gider en fazla hoşuma gider.

Gi̇derli̇ Güzel Sözler Secde Görmemiş Bir Alnın, Alın Yazısı Olmak Istemem.


Aşk sözleri aşk sözleri ve aşk mesajlarının yer aldığı sayfamızda bulunmaktas. Bazen diyorum ki kendi kendime ne çok değer vermişim değersizlere. Varsa karşılığı, sonuna dek gideceksin.

Seninle Öyle Bir Sevişelim Ki Komşular Sigara Yaksın.


En gi̇derli̇ sözler kaliteli insanlar işiyle boş insanlar kişiyle uğraşır. Şimdi varlığın kimi meşgul ederse etsin! Bir gün pişman olup gelirsen eğer o kapı çoktan kapandı güzelim.

Posting Komentar untuk "Giderli Aşk Sözleri"