Ferdi Tayfur Aşk Yarası Sözleri

Ferdi Tayfur Aşk Yarası Sözleri. (sen gittin) umutlarım beni benden aldı. Ferdi tayfur nasihat dinle nasihat aşk denen meçhule, gönül bağlama yıllarca bu yolda, yanıp ağlama sevgilim canımsın, derse inanma kendini içkiye verirsin inan kalpsizin birine, gönül verirsen önünde diz çöküp, boyun eğersen aşkı.

Ferdi Tayfur Aşk Yarası Sözleri aşk şiiri kısa
Ferdi Tayfur Aşk Yarası Sözleri aşk şiiri kısa from asksiirikisa.blogspot.com

Aşık oldum ben sana (42,5b) aşk dilencisi (9,7b) aşkı bana anlatma (18,4b) aşkımı i̇nkar ettin (12,6b) Sen miydin, bu dargınlık bitsin diyen? Buray aşk mı lazım şarkısının sözleri;

Ferdi Baba'dan ''Ekmek Parası'' Isimli Albümünden Çok Güzel Bir Parça.


Ferat üngür acıya sığınmak bilmem ne kalır yalan dünyada ne kalır ki kırık sevdadan yarınlara yarın bilinmez bu gün yaşanmaz evel zaman ahir zaman. Ferdi tayfur nasihat dinle nasihat aşk denen meçhule, gönül bağlama yıllarca bu yolda, yanıp ağlama sevgilim canımsın, derse inanma kendini içkiye verirsin inan kalpsizin birine, gönül verirsen önünde diz çöküp, boyun eğersen aşkı. Sen miydin, gerçeğe dönmek isteyen?

Am E F E Am E Bilsen Uzaklarda Kimler Ağlıyor F E Gelemem Sevdiğim Felek Koymuyor Am E Gurbet Eller Bana Bir Mesken Oldu F E Gelemem Sevdiğim Kader Bağlıyor Am E Huzurum Kalmadı Fani.


Bana acı sözler deme, darılmıyalım, sonra pişman oluruz bak, ayrılmıyalım, dil yarası derin olur, çare bulunmaz, birde derman derman diye kahrolmıyalım. Gelirsen kapına güller sererim, gelirsen başını okşar severim, Ferdi tayfur aşk yarası mp3 indir dur müzik yükle aşk yarası dinle sözleri oku aşk yarası cepten mobil indir.

Ferdi Tayfur Yaktı Beni Şarkı Sözleri:


Ferdi tayfur yaktı beni şarkı sözleri gözlerinin karası oldu yürek yarası bu gönül macerası yaktı beni noldu allahım noldu arayıp beni buldu oda senin kulundu yaktı beni sarılıp öptü beni etmişti aşk yemini görmedim böylesini yaktı beni noldu allahım noldu arayıp beni buldu oda senin kulundu yaktı beni. Sen miydin, bu dargınlık bitsin diyen? Ferdi tayfur dinle i̇lgili aramalar:

Dil Yarası Ebru Gündeş Mp3 Indir Dil Yarası Ferdi Tayfur Dil Yarası Fon Müziği Dil Yarası Flüt Notaları.


Gelirsen korkma başımı çevirmem, gelirsen son kavgamızdan söz etmem, gelirsen gerçek aşkım canım derim. Buray aşk mı lazım şarkısının sözleri; (sen gittin) sevincimi eller çaldı.

Gözlerinin Karası Oldu Yürek Yarası Bu Gönül Macerası Yaktı Beni Noldu Allah'ım Noldu Arayıp Beni Buldu Oda.


Sen miydin, dün gece uykumu bölen? Bekleme yolumu dönmem nafile yıllardır halimi sormadın bile anladım çare yok aşk yarasına merhametin yokmuş sevgilim bana Gözierinin karası oidu yürek yarası bu gönüi macerası yaktı beni noidu aiiah'ım noidu arayıp beni.

Posting Komentar untuk "Ferdi Tayfur Aşk Yarası Sözleri"