Aşkla Güzel Sözler

Aşkla Güzel Sözler. Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbine senden yakın olmak isterim böylece sevgimin ne kadar derin ve gerçek olduğunu hissedebilirsin.

Aşkla İlgili Sözler, Eşe ve Sevgiliye Söyleyebilecek En
Aşkla İlgili Sözler, Eşe ve Sevgiliye Söyleyebilecek En from www.neoldu.com

Bir insan isterse size sesiyle sarılabilir. Etki̇leyi̇ci̇ aşk sözleri̇ sen bana allah’ın emanetisin. Tam güldüğün yerde başlar şiirler.

Sevdiğimiz Şeyleri Oldukları Gibi Seviyoruz.


Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi. Etki̇leyi̇ci̇ aşk sözleri̇ sen bana allah’ın emanetisin. Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?

Çünkü Gerçek Aşk Bulunmaz Inşa Edilir.


Bir günah i̇şlediğinde hemen tövbe et i̇nsan suya düştüğü değil sudan çıkmadığı i̇çin boğulur (hz. En güzel aşk sözleri islami. Bir umutla beklediğim en güzel yarınsın.

Benimle, Aklınla, Aşkınla Bin Yaşa.


Yanağında açan güle âşık oldu bu can. Hatalarımıza karşın beraber olma duygusuna aşk diyoruz sanırım. Kalbine senden yakın olmak isterim, böylece sevgimin ne kadar derin ve gerçek.

Kalbimin Ta Derinliklerinde… Sen Benim Gökyüzüne Gönderdiğim Duamın Yeryüzündeki Cevabısın.


(jean jacques rousseau) aşk aşıklar için hakikat yolunu aydınlatır. İşte en güzel özlü sözler resimli, kısa ve anlamlı seçenekler… herkes fazlasıyla sevmiş, ben eksikleriyle sevdim oysa. En güzel aşk sözleri̇ cam kırıkları gibidir bazen kelimeler, ağzına dolar insanın, sussan acıtır, konuşsan kanatır.

İşte Sizler Için Hazırladığımız Kısa Aşk Sözleri.


Esrar gibi yeşil olmasa da gözleri… her bakışı sarhoş ediyor beni. Hekimler niye perhiz verir düşünsene. Pek çok sosyal mecrada kullanılabilecek hayat ile.

Posting Komentar untuk "Aşkla Güzel Sözler"