Asker Sevgiliye Güzel Uzun Mesajlar

Asker Sevgiliye Güzel Uzun Mesajlar. Asker sevgiliye guzel sozler guzel sozler guzel mesajlar guzel soz ilham veren sozler askeri Asker sevgiliye güzel sözler sen şafak say ben sensizliği sayayım, sen düşmana kurşun sık ben sensizliği kurşuna dizeyim.

Sevgiliye 1 Yıl Mesajları Uzun Yaşanacak Dünya
Sevgiliye 1 Yıl Mesajları Uzun Yaşanacak Dünya from yasanacakdunya.net

Gülmek sana yakışıyor sadece, yıldızlar geceye olduğu kadar bir de yüreğine… Beni askere gönderirken çok üzüldün ağladın biliyorum ama günler kalıcı değil ki elbet bir gün şafak doğunca bizim doğacak bizim kavuşmamız için doğacak. Asker aşk sözleri asker sevgilisi sözleri asker sevgiliye mektup asker sevgiliye mesajlar asker sevgiliye sözler asker sözleri sevgiliye

Ben Burada 12 Ay Değil 12 Yıl Yapmaya Razıyım Yeter Ki Şehitlerimiz Rahat Uyusun Yerinde.


Asker sevgiliye güzel sözler sen şafak say ben sensizliği sayayım, sen düşmana kurşun sık ben sensizliği kurşuna dizeyim. Sen yeter ki çabuk gel, ben dinlemeye razıyım. Mesela şimdi gecenin bir yarısı durup dururken sen kokuyorsun bir yerlerden.

Yeter Ki Inat Etme Kollarını Benden Başkasına Açma Hep Beni Sev Benim Ol.


Size sunduğumuz pek çok mesaj örneği bu tür özel zamanlar için güzel bir imkân olacaktır. Asker sevgiliye mektup yazarken hep güzel olaylardan bahsetmeniz, sevgilinizin üzülmemesini sağlayacağından dolayı, eğer kötü bir durum söz konusuysa mektuba yazmamanız daha doğru olacaktır. Biricik sevgilim seninle başlaya sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dnşt.

Asker Sevgiliye Atılacak Gzel Mesaj.


Yoluma ışık etmiş canıma can hayatıma girdiğin andan itibaren huzuru da beraberinde getirdin. Seni tanısalardı, kalbindeki seni bilselerdi hak verirlerdi bu halime. Sen bana yıldızlar kadar uzak bir soluk kadar yakınsın.

Uzun Iyi Geceler Mesajları Yazımızın Sonuna Geldik.


Sevgiliye anlamlı uzun kısa aşk mesajları. Sana yar olmak için senin için herşeyi yapmaya hazırım. Canımdan çok sevdim seni ve bir ömür boyunca da aynı aşk ve aynı ihtirasla bağlı olacağım sana.

Yanımda Uyu Ki Seni Öperek Uyandırabileyim.


Zira onlar belki de sizden kilometrelerce ötede en zor şartlar altında görev yapmaktadırlar. Senin ile kuracak olduğumuz hayatın planlarını yapıyorum. Yanımda uyu ki o rahat nefesini dinleyebileyim.

Posting Komentar untuk "Asker Sevgiliye Güzel Uzun Mesajlar"