Aşkı Tarif Et Sözleri

Aşkı Tarif Et Sözleri. Hakiki aşk, bir delikanlıyı hemen oldun bir adam yapar. Söylesene sevgili senin gözünde aşk nedir aşkı tarif et bana içinde sen ol ama ben severken terkettin gözümde yaş hala sevgi nedir bilmedin ben sevdim sen değmedin kırmızı bir mercedes bedeninle takas ettin.

Aşkı Tarif Et ! YouTube
Aşkı Tarif Et ! YouTube from www.youtube.com

Geldin yine aklıma yazmak istedim beste. Aşkı tarif et bana içinde sen ol ama ben severken terk ettin gözümde yaş var hala sevgi nedir bilmedin ben sevdim sen deymedim kırmızı bir mercedes bedeninle takas ettin cebimde 10 lira var ne yapsam bilmiyorum güzeltepe yolunda torbacı bekliyorum ben kendimi içerek teselli ediyorum deymezmiş hiç bir şeye kendimi mafediyorum Söylesene sevgili senin gözünde aşk nedir aşkı tarif et bana içinde sen ol ama ben severken terkettin gözümde yaş hala sevgi nedir bilmedin ben sevdim sen değmedin kırmızı bir mercedes bedeninle takas ettin.

Aşk Itiraf Sözleri Yazımızda Sevgiliye Aşkı Itiraf Sözleri, Aşkını Itiraf Etme Mesajları Ve Dolaylı Aşk Itiraf Mesajları Bulabilirsiniz.


Aşkı tarif et bana sözleri. Olmayan bir sevgiliyi inatla beklemek; Aklına geldiğimde belki dolar gözlerin.

Geldin Yine Aklıma Yazmak Istedim Beste.


Taylan kaya diyarbakır misali şarkı sözleri haberimize göz atabilirsiniz. Ben severken terk ettin gözümde yaş var hala. Beste sözleri̇ duydumki evleniyon benden bir başkasıyla teni tenine yabancı olan bir çocukla allah bozmasın senin mutluluğunu valla gözlerimde yaşlarla yazıyorum bak sana nasılda yakışır o beyaz gelinlik sana hep hayalimdi gelinlikle gelseydin bana allah'tan başka birşey istemedimki valla şansım talihim.

Taylan Kaya 18 Yaşındayım Mp3 Indir Dur Müzik Yükle 18 Yaşındayım Dinle Sözleri Oku 18 Yaşındayım Cepten Mobil Indir.


Aşkı tarif et bana sözleri taylan kaya diyarbakır misali şarkı sözleri… aşkı tarif et bana sözleri canım sıkıldı yine kalem kağıt elimde geldin yine aklıma yazmak istedim beste yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk bitmez defalarca söyledim seven kalp aşka yenilmez sevmek sevilmek midir aşka yenilmek midir? Aşk daima sonsuzdur ve onun sonsuzluğu asla bitmeyecektir. Taylan kaya aşkı tarif et bana şarkı sözü.

Aşkı Tarif Et Bana Içinde Sen Ol Ama.


Aşkı tarif et bana içinde sen ol ama ben severken terk ettin gözümde yaş var hala sevgi nedir bilmedin ben sevdim sen deymedim kırmızı bir mercedes bedeninle takas ettin. Sözlerii aklına geldiğinde belki dolar gözlerin eskiyi hatırlayıp dönmek istersen geri dönme artık istemem senin o kahpe kalbini Yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk bitmez.

Geldin Yine Aklıma Yazmak Istedim Beste.


Canım sıkıldı yine kalem kağıt elimde geldin yine aklıma yazmak istedim beste yazmakla bitmek bilmez bu kalpten bu aşk bitmez defalarca. Yoksa her yattığında onu düşlemekmidir. Taylan kaya aşkı tarif et bana şarkı sözleri.

Posting Komentar untuk "Aşkı Tarif Et Sözleri"