Aşık Edici Duygusal Sözler

Aşık Edici Duygusal Sözler. Açmayın perdeleri hüzün çöksün her yana. Duygusal aşık edici mesajlar güller ellerinde açsın ama dikenleri bana batsın__!

Aşık Edici Mesajlar, Aşık edici sözler, Aşık Eden mesajlar
Aşık Edici Mesajlar, Aşık edici sözler, Aşık Eden mesajlar from gelecekten.net

Ateşin yaktığından, güneşin hareket ettiğinden, gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan, fakat benim aşkımdan kuşkulanma. Aklıma düşmen benim işim… şiire düşmem senin işin……. Bu sayfada aşık edici etkileyici sözler bulacaksınız.

İsmini Yazınca Seni Sevdiğimi Sandın, Ben Seni Sevmedim Sana Taptım.


”ateşin yaktığından, güneşin hareket ettiğinden, gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan, fakat benim aşkımdan kuşkulanma.”. Ateşin yaktığından, güneşin hareket ettiğinden, gerçeğin bir yalan olduğundan kuşkulan, fakat benim aşkımdan kuşkulanma. Hayatıma girdiğin andan itibaren yaşantım değişti.

Öyleyse Baharımın Başlangıcı Cemre De Sen Demeksin Kitabımda!


Sende beni kendine aşık edip kafayı yedirecek tip, bende de seni mutluluktan öldürecek manyaklık var. Seni nasıl sevdiysem öyle kal. Uzaktan dedim, uzaktan yandığım olur kendisi.

Ya Da Gel, Tamamla Eksik Kalan Yanımı…”.


Aşık edici en güzel sözler. Aşkınıza yollayabileceğiniz aşkınızı size daha çok aşık edecek birbirinden güzel duygusal yüzlerce aşk sözleri. Sadece yüzündeki tebessümün sebebi olmak için ne gerekirse yaparım.

”Varlığın Bana Yetmiyorken, Yokluğunla Avunmak Zorundayım!


İster yar ol, ister yara. Geç kalmış bir aşkın nöbetçileriydik taaki gözlerin gözlerime deydiği o günden sonra aşık oldum sana beklediğim sendin hoş geldin dünyama aşkım. Sen mavi giyin, ben denizi unuturum.

Kızı Kendine Aşık Edici Sözler Kısmına Geçmeden Önce Size Bir Önerimiz Var.


Aşk dediğin insana kaynar suyu başından aşşağı döktürür buz gibi suyun içinde yüzdürür, aşk öyle bişeyki benim gibi adamı geceleri seviyorum diye inletir. Seni her gördüğümde, tekrar tekrar aşık oluyorum. Bizim ilişkimiz yıldızlara yazıldıktan sonra kaderimize yansıyan olaylar dizisidir.

Posting Komentar untuk "Aşık Edici Duygusal Sözler"