Yakan Aşk Acısı Sözleri

Yakan Aşk Acısı Sözleri. Kül olmuş ateş yanar mı? İnsanın kalbi darmadağın olunca, kafası da karışıyor.

Aksaray'da yüksek kesimlerde kar yağışı etkisini
Aksaray'da yüksek kesimlerde kar yağışı etkisini from trnews24.com

Ne kadar çok değer verirsen bir o kadar ayrılık yaşarsın. Tam ortasındayım sevdamın, sense hep uzağındasın. Hayatın bana soktuklarını, ben kağıda çıkartıyorum.

Gözüm Gözüne Değmeden Yazdığım Şiirlerim Melal.


Bazen sadece ama sadece peki dersin… Siz ağladınız… sadece seni sevdi̇m. Dayan ki her gecenin mutlaka bir sabahı var.

Tam Ortasındayım Sevdamın, Sense Hep Uzağındasın.


Kaybetme cesareti olmayanın, gerçeği söyleme kapasitesi yoktur! Varsın değmesin razıyım ey yâr böylesi daha helal! Bugünü belki kurtaramayabilirsin ama geleceğin her zaman senin elinde.

Bu Ayrılık Bana Çok Şey Öğretti, Mesele Ne Kadar Çok Seversen O Kadar Sevilmezsin.


Bilseydim yalnızlığımın başkenti olacağını, kalbimi fethetmene izin verir miydim. Önce gözyaşlarını silersin, sonra da buna neden olanları. Yutkunamayacak durumdasın ama belli olsun istemiyorsun.

Yüreğimdeki Aşkı Dudağından ‘Hoşçakal’ Diye Çıkartabiliyorsun.


En acı şey ayrılıktır ve ölmektir ben bunu çok iyi anladım. Seninle olan hayallerim, başkasıyla olan gerçeklerden daha güzel. Senin de gözünü yaşlı bırakan, senin de boynunu büken bulunur.

#Aşkaşk Sözleri Kısa,Aşk Sözleri Dizi,Aşk Sözleri Anlamlı,Aşk Sözleri 2019,Aşk Sözleri Sesli,Aşk Sözleri Sevgiliye,Aşk Sözleri Güzel,Aşk Sözleri Videoları,Aş.


Ya zaman yanlıştır ya mekan… belki de insan! Herkes fazlasıyla sevmiş… oysa ben eksikleriyle birlikte sevdim. Sen hep gül diyen birinin, seni ağlatması kadar koyan bir şey yok.

Posting Komentar untuk "Yakan Aşk Acısı Sözleri"