Sevgiliye Lanet Sözleri

Sevgiliye Lanet Sözleri. Ona özenle seçilmiş en güzel sözlerle hitap etmek en severek yapmaya başladığınız iştir görevdir. Günün aydın olsun mutluluk sebebim.

Şehitlerimize Sözler Sehitler Haftasi Ne Zaman En Guzel
Şehitlerimize Sözler Sehitler Haftasi Ne Zaman En Guzel from macie-bowman.blogspot.com

Benden sonra kime canım diyorsan, o kadar canın yansın. Bu sayfamızda yer alan lanet sözlerini. ” ”şimdi al yalanlarını git yavaşça.

Ebeveynine Lânet Edene Lânet Etsin.


Ona mesaj atacaksan en azından bunları gz nne al. Benden sonra kime canım diyorsan, o kadar canın yansın. Günaydın, günün aydın olsun can tanem.

Seni Tanıdığım Güne Lanet Olsun.


Günün aydın olsun mutluluk sebebim. Bitmiş bir aşktan kalbim kırılsa yreğim acılarla yanıp kl olsa da delikanlıca eski sevgiliye doğum gn. Lanet duyguiarın, ianet sevgiierin hepsine ianet ediyorum.

Lanet Duyguların Lanet Sevgilerin Hepsine Lanet Ediyorum.


Aşk asla ölçülemez, sadece hissedilebilir. Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Terörü yapana, terörü destekleyene, terör üzerinden siyaset yapana lanet olsun.

” ”Şimdi Al Yalanlarını Git Yavaşça.


Seni tanıdığım güne lanet olsun. Önüne geien her insandan eiektrik aiırsan sonra faturasını fena ödersin! Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.

Çok Şükür Kafamız Bozuk, Kanımız Değil


Sevginde yaian sözierinde yaian doğru oian tek şey sana inanmam oidu. Doğruyu söylemek gerekirse bu türden mesajları çok hak eden insan var etrafımızda ve bir şekilde onları uyarmak hadlerini bildirmek gerekiyor. Ben sana olan her şeye lanet ettim.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Lanet Sözleri"