Sevgiliye Guzel Anlamli Gunaydin Mesajlari Uzun

Sevgiliye Guzel Anlamli Gunaydin Mesajlari Uzun. Hayat boştu bir zamanlar, uyandım sen varsın şimdi sığmıyor hiçbir yere bu hayat. Günaydın benim aşk diye atan sol yanım, günaydın rüyalarımı pembeye çeviren kadın, hayatımı anlamlaştıran ve beni yeni baştan yaratan sevgili, günaydın sana uykulu gözlerinden ve o bal dudaklarından öperim.

Yeni ve resimli Cuma mesajları ile sözleri 19 Haziran 2020
Yeni ve resimli Cuma mesajları ile sözleri 19 Haziran 2020 from theworldnews.net

Seni seviyorum bebeğim gözlerin gibi bugünde günaydın olsun güneşime. Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili. Sensiz uyanmak istemez bedenim, sensiz nefes almak istemez hücrelerim ve sensiz yaşayamaz bu serserin, günaydın sevgilim.

Sevgi̇li̇ye Anlamli Günaydin Mesajlari Hadi Gel Tut Ellerimi!


Günaydın aşkım seni çok seviyorum. Gözlerinin altından öperim seni ve hiç bıkmam. I gave you half of my mind.

Bundan Sonraki Sabahları Benimle Uyanman Dileğiyle.


Sabah uyandığınızda sevgiliye uzun günaydın mesajı yazarak ona ne kadar değer verdiğinizi belirtebilirsiniz. Sevgiliye günaydın mesajları, sayfamızda sevgiliye günaydın mesajları, sevgiliye günaydın mesajı, romantik günaydın mesajları bulabilir facebook, twitter gibi. 40 günaydın, günün aydın olsun can tanem.

Sen Uyduğunda Saçlarınla Oynarım Mesela, Yüzünü Okşarım.


Benim güneşim bana günaydın mesajı atınca doğuyor sevgilim. Sevgiliye anlamli gunaydin mesajlari hediyemen blog mesajlar sevgililer gunaydin. En güzel sevgiliye günaydın mesajları arasında etkileyici olanlar uzun ve romantik olanlardır.

Her Güzel Şey Mutlu Biter Ama Sen Bende Hiç Bitmeyeceksin Bir Tanem Günaydın…


Güne seninle başladığım gün, hayatımın anlam kazandığı gün olacak sevgilim. Sevgiliye uzun mesajlar yanımda uyu isterim bir tek, son nefesimi verene kadar hiç bir şey yapmadan senin uyuyuşunu seyredebilirim bir tanem. Sevgiliye romantik günaydın mesajları güzel bir gün, umut dolu, neşe dolu, arkadaşça, yaşam dolu, değerli bir gün, ılımlı, nedensiz bir gün olması dileği ile günaydınlar olsun….

Ben Aşk Diye Sandığım Şey, Gerçek Değilmiş Ta Ki Seni Görünceye Kadar.


En güzel günaydin mesajlari sevgim seni bugün de yalnız bırakmayacak. Geçip giden günlere değil seninle gelecek yeni günlere hasretim sevgilim günaydın güneşim. Huzurun bol olması dileği ile günaydın.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Guzel Anlamli Gunaydin Mesajlari Uzun"