Sevgiliye Günaydın Mesajı Manili

Sevgiliye Günaydın Mesajı Manili. Sevgiliye günaydın mesajları güzelliğin bir rüya gibi, gözlerin bir rüyanın en muhteşem eseri bugün seninle rüyalarımı süsledin, seninle güne merhaba dedim günaydın sevgilim. Ellerimiz uzak olsada birbirinden, gönüllerimiz bir, şuan gözlerine bakamasamda güneşin ışığı avutur beni sensizliğimde, günaydın biriciğim benim.

Sevgiliye Günaydın Mesajı Güzel Sözler
Sevgiliye Günaydın Mesajı Güzel Sözler from cokiyiabi.com

Sensiz doğsada güneş odama, biliyorum kalbimiz bir ayrı olsakta, şimdi yanında olamasamda, güneşe bak sana gülüyorum usulca, seviyorum seni günaydın sevgili. Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Günümü aydınlatan sevgili kalbimin içindeki derin huzur, aşk sözcüğüm.

Senin Güzelliğin Tıpkı Bir Rüya Gibi, Gözlerin Ise Bir Rüyanın En Muhteşem Eseri.


Sevgiliye günaydın mesajı sadece kelimeler yığınından oluşmuyor. Günün aydın olsun rüyalarımın meleği. Sensiz doğan güneş ne kadar parlasa da senin kadar parlayamıyor, benim gecemde günümde günaydınımda sensin bitanem.

Güneşin Yükselip Yükselmediği Umurumda Değil, Sabahlarım Ancak Seni Çok Sevdiğimi Söyledikten Sonra Başlıyor.


Sabah saatlerinde insan en sevdiğinden tatlı bir günaydın mesajı alınca muhtemeldendir ki günü çok daha verimli ve güzel geçecektir. Günaydınlar aşkım… sen başıma gelen en tatlı belasın. Bir gün daha başlıyor hayatımda, kısa bir gecenin ardından merhaba diyorum hayata ve hayatıma anlam katanıma.

Günaydın Yeni Doğan Masum Tatlı Güneşim….


Her sabah uyandığımda yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma. Bundan sonraki sabahları benimle uyanman dileğiyle. Hayatta en değer verdiğiniz kişilerden bir tanesi de sevgilinizdir.

İyi Geceler Öpücüğünü De Geçtim.


** hayat boştu bir zamanlar, uyandım sen varsın. Sevmek ve sevilmek kadar insanı bu hayata bağlayan ikinci bir güç daha olamaz. Biliyorum ki yine aklında ben varım ve sana olan sevgimi kalbinde taşıyorsun.

Her Günüme Adını Yazdım, Güneşimde Sen Oldun Yıldızım Da Sensin Sevgilim.


O mutlu olunca ise, sizde mutlu olacaksınız. Günler seninle başlar, gözlerimi açtığımda yeni bir güne seninle uyanmanın mutluluğunu yaşıyorum sevgilim günaydın. Bir rüyanın gerçeğe dönüştüğü en tatlı halisin sevgilim.

Posting Komentar untuk "Sevgiliye Günaydın Mesajı Manili"