Seni Seviyorum Mesajı Uzun

Seni Seviyorum Mesajı Uzun. Sabahın ilk ışıklarıyla gözlerine dalıp, gecenin karalığında kokunla uyumak istediğim kişisin sen. Lütfen, lütfen artık olumlu bir yanıt ver de içimdeki sıkıntıyı hafiflet?

Sonsuz Aşk (Şiir) SEVİYORUM... Wattpad
Sonsuz Aşk (Şiir) SEVİYORUM... Wattpad from www.wattpad.com

Öyle çok seviyorum ki seni gökkuşağı gibi,yağmurdan sonraki toprak kokusu gibi. Senin varlığın sayesinde bütün zorlukların üstesinden gelmeyi öğrendim, hayatımdaki en değerli öğretmen oldun benim için. Seni seviyorum, çünkü seni sevmenin anlamını her gün yaşıyorum kalbimde.

Önceden Kıymetsiz Olan Hayat, Seninle Anlam Kazandı Gözümde.


Öyle huzurlu,öyle suskun sakin ki hiçbir şey bozamıyor seninle gelen güzelliği. Bir mesaj bekliyorum seni seviyorum diye başlayan, seni çok seviyorum diye biten. Sana olan aşkımdan kuşku duymamalısın, seni sevmiyor sana tapıyorum.

Seni Seviyorum Çünkü Aynı Anda Hem Aşık Hem De Arkadaşız!


Seninle bu kadar derin düzeyde bir bağlantı kurduğum için kendimi dünyanın en şanslı kişisi olarak görüyorum. Seni seviyorum, çünkü seni sevmenin anlamını her gün yaşıyorum kalbimde. Sevgiliyi mutlu edecek uzun mesajlar.

Aşk Mesajları Ile Sevginizi Ona Göstermek Istediğinizde Sevgiliye Seni Seviyorum Mesajı Uzun Sözlerle Onun Gönlünü Ve Kalbini Çelebilirsiniz:


Bu sayfamızda en güzel seni seviyorum mesajlarını, en harika seni seviyorum mesajlarını, en orjinal seni seviyorum mesajlarını bulacaksınız. Benim aşkım hiç bir insanın aşkına benzemez, insanlar birbirinden farklıdır ama hiç bir insan bana benzemez, benim düşüncelerime fikirlerime bilimsel olarak hayallerime benzemez onlar, hayal der ben hayali gerçek yaparım işte öyle benim aşkım. Sen hikâyedeki güzel prenses, bende sana deli divana olan senin için tüm kaleleri yerle bir edecek olan adamım.

Her Şey Güzel Gitmeye Başladı, Sonra Seni Kaybetme Korkusu Geldi Çattı.


Gözümü açar açmaz aklıma gelen ilk kişi sen oluyorsun. Seni seviyorum ömrümün en güzel mevsimi. Uzun seni seviyorum sözleri umutsuzluğa düştüğüm en zor anımda beliriverdin birden yanımda.

Özür Dilerim Tüm Olanlar Için.


Seni şyle seviyorum byle seviyorum diyemem ama sarılırım mesela yemek yaparım en sevdiğim kitabı okurum sana. Güzel sözler 2020, anlamlı sözler. Seni sevmek acı verse de bile bile bu acıyı çekmeye hazırım.

Posting Komentar untuk "Seni Seviyorum Mesajı Uzun"