Platonik Aşk Sözleri Damar

Platonik Aşk Sözleri Damar. Bu aşkın rengi kara, çünkü kara her şeyi gizlemeyi bilir. Duygu duygu yazdım seni kalbime.

Kaba Sözler, Kaba Mesajlar, Kaba Laflar ⋆ Güzel Sözler
Kaba Sözler, Kaba Mesajlar, Kaba Laflar ⋆ Güzel Sözler from cokiyisozler.com

İçin güneşlerle dolu doluydu, önce gözlerine gelirdi bahar…. Neoldu editörlerinin hazırladığı en kapak 10 müptezel sözü; O kadar seviyorum ki, bir başkası bile gülümsetse onu mutlu oluyorum.

Dilim Tutuluyor, Ayaklarım Geri Itiyor Beni, Yapamıyorum.


Çünkü yargılamaya da kızmaya da gücün yetmiyor. Keşke şimdi her şey yeniden en güzel haliyle yeniden yeşerse. Ve bu hayattaki en acı mutluluklardan biri.

Gönül Almayı Bilmeyene Ömür Emanet Edilmez… Beni Yokluğunla Savaştırma.


Gönül yorgun düştüğünde yürek dilsiz kalır. Önce okuduğumuz okul değişti, sonra memleketlerimiz. Belki bana yar olmazsın ama, ömrüm oldukça kalacaksın aklımda.

Can Bu Ya, Sana Yandı Işte.


Platonik aşk sözleri platonik sevmek zordur.her hareketi üstünüze alınmak istersiniz,ama onlar başkasına aittir; Allah’ım (c.c) beni yarat baştan. Sen bunu nereden bileceksin ki… kimse bilmese de kimse duymasa da bu kalbin sahibi sensin.

Çok Şey Anlatır “Aşk” Olsa Da Tek Hece.


Sen benim en güzel hislerimsin. By admin 30 aralık 2018. Gönlünde bana yer yoksa güzelim önemli değil ben ayakta da giderim… seni habersizce sevdim habersizce gitmesini de bilirim platonik sevgilim.

Neoldu Editörlerinin Hazırladığı En Kapak 10 Müptezel Sözü;


Seni nasıl sevdiğimi, sana nasıl yandığımı görürdün. Platonik aşk sözleri ben seni deli gibi sevdim, sen beni deliyim diye sevmedin. En güzel müptezel sözler, damar sözler ve platonik aşk sözleri şeklinde listelenen içeriğimizle sizleri baş başa bırakıyoruz.

Posting Komentar untuk "Platonik Aşk Sözleri Damar"