Koray Avcı Aşkın En Güzel Tarifi Sözleri

Koray Avcı Aşkın En Güzel Tarifi Sözleri. Koray avcı'nın en etkileyici 5 sözü; Bu aşkın nüshası rüzgarlarda aslı bende kalacak bizi hasret saracak bulutlar çıldıracak ayrılık başımı döndürüyor kavuşmayı özlettin i̇ntiharlar kuşandım bu aşkı sen kirlettin geçtim borandan kardan yitirdim bahçeleri ellerimi tutmazsan gülüm yakarım geceleri bu aşkın nüshası rüzgarlarda kahrı bende kalacak sende ihanet gülüm bende matem kalacak bu aşkın.

Özcan Türe Yalan İmiş
Özcan Türe Yalan İmiş from mamasfm.de

Aşkın beni deleyledi yaktı yıktı kül eyledi bir zalime kül eyledi yar beni beni beni sor beni beni beni sar beni beni beni al beni beni beni aslı isen Sen bana geç geldin, ben sana erken. Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende.

Koray Avcı Hoşgeldin Şarkı Sözleri:


Koray avcı ayrılık parçasını bir gitarist arkadaşıyla beraber seslendirmiş ve çok beğenilmiştir. Koray avcı aşkın en güzel tarifi. Sen bana geç geldin, ben sana erken.

Sen Bana Gelince, Ben Kendime Gelemiyorum.


Bu aşkın nüshası rüzgarlarda aslı bende kalacak bizi hasret saracak bulutlar çıldıracak ayrılık başımı döndürüyor kavuşmayı özlettin i̇ntiharlar kuşandım bu aşkı sen kirlettin geçtim borandan kardan yitirdim bahçeleri ellerimi tutmazsan gülüm yakarım geceleri bu aşkın nüshası rüzgarlarda kahrı bende kalacak sende ihanet gülüm bende matem kalacak bu aşkın. Korkunç bir sancı değil mi? Bazı şarkı sözleri öyle değerli ki, en büyük şiirler kadar etki bırakıyor dinleyende.

Aşkın En Güzel Tarifi Başlıklı Videoyu Buradan Izleyebilir Ayrıca Dilersen Cihazına Indirebilirsin.


Koray avcı aşkın en güzel tarifi. En güzel koray avci sözleri̇ düşme öyle aklıma. Sktir et geçer dediğim, hiçbir şey geçmedi.

Sen Bana Gelince, Ben Kendime Gelemiyorum.


Hava çok soğuk bu günlerde ama üşümüyorum merak etme. Koray avcı sözleri ile ilgili diger sozler 1.sayfa Koray avci sozleri türkçe olay karma psikoloji özlü sözler nirvana dileklerim direttiklerimi yaşayışlarımda.

Koray Avcı'nın En Etkileyici 5 Sözü;


Giriş 21 ekim 2017 cumartesi 16:27 / güncelleme 21 ekim 2017 cumartesi 16:19 Nedenlerim var sana dair, nedensiz sebeplerim. Koray avcı gidiyorum mp3 indir dur müzik yükle gidiyorum dinle sözleri oku, gidiyorum cepten mobil indir

Posting Komentar untuk "Koray Avcı Aşkın En Güzel Tarifi Sözleri"