Kocama Sevgi Dolu Sözler

Kocama Sevgi Dolu Sözler. Kocama veya karıma güzel sözler arıyorum diyorsanız tam adresindesiniz demektir. Kocaya söylenecek aşk sözleri̇ i̇nan gözümde hiç değerin yok, ne varsa kaibimde.

Sevgi Dolu Sözler GÜZEL SÖZLER MESAJLAR
Sevgi Dolu Sözler GÜZEL SÖZLER MESAJLAR from www.guzelsozmesaj.com

Kocaya guzel sozler guzel soz kocam seni seviyorum. Sen aklıma geldiğinde yüreğim sıcacık oluyor bir tanem, işte bu yüzden seni çok seviyorum. İşte kocaya en güzel sözler:

Mesajı Geç Okudun Ne Yapıyordun.


İyi ki doğdun canım kocacım. Bende koca denildi mi akan sular durur, kış olan mevsim birden yaz olur. Senin için değildi yaptığım onca şey, sadece sen zannettiğim kişi içindi.

Sevgime Ve Ömrüme, Ömür Katan Canım Yarim.


Ne dün ne bugün ne de yarın asla bitmeyecek bu aşk biliyorum. Değer verdiğin insan sana değer vermiyorsa, bırak kendi değeriyle kalsın. Bak kocacığım seni seviyorum sana aşığım ama aşkın gözüne güvenip de bana yanlış yapma aşkın gözü kör olabilir benim iki gözümde gayet sağlam.

Sen Aklıma Geldiğinde Yüreğim Sıcacık Oluyor Bir Tanem, Işte Bu Yüzden Seni Çok Seviyorum.


Hep hayatımda ol, yanımda ol. Sevgili olmaktan ibaret sanma bunu, aynı anahtarlara sahip olduğumuz, kendi isteklerimize göre alışverişimizi yapacağımız, oyun oynayıp, doyasıya öpüşeceğimiz bir evimiz olsun istiyorum. Kocaya güzel sözler kocaya aşk ve sevgi dolu sözler.

Sende Bütün Umutlar, Sende Bütün Duygular.


Ben sana ömrümü vermeyi teklif etmişim, sen de seve seve kabul etmişsin. Sevgi çoğalınca güzelmiş, sevgi sevgiliye sunulunca özelmiş ve sevgi senin gibi insanda mükemmelleşirmiş. Alnıma bir kurşun sıkmadan gitme.

Erkek Sevgiliye Güzel Sözler Sözler May 5 2020 2.


Eşime uzun sözler yazımızda karıma sözler, kocama sözler, eşime mesajlar 2021 ve eşime uzun sözler bulabilirsiniz. Kocama veya karıma güzel sözler arıyorum diyorsanız tam adresindesiniz demektir. Sevgi ile muhabbet ile olalım yaşanmaz dünyayı yaşanır kılalım.

Posting Komentar untuk "Kocama Sevgi Dolu Sözler"