Karşılıksız Aşk Iyi Geceler Mesajı

Karşılıksız Aşk Iyi Geceler Mesajı. Karşılıksız bir aşka kurban ettim ömrümü! Yine de denemeye değer dedi kalp.

İyi Geceler Mesajı Sevgiliye İyi Geceler Mesajları
İyi Geceler Mesajı Sevgiliye İyi Geceler Mesajları from www.sevgimesajlarim.com

Senin güldüğün, benim defalarca öldüğüm bir resmin var. Ve ben senin olduğun her yerde sana daha da aşığım bir tanem üzmesin bizi insanların kötü söylemleri. Ben benden uzakta olan birine aşık oldum, aşık olmamam gerekirdi ama kalbime söz dinletemedim, şimdi ise hayaliyle yaşıyor anılarımla mutlu oluyorum.

Allah Sana, Senin Gibi Bir Sevgili Versin;


İşte gidiyorum, toprak alsın benim de bu hazin öykümü. Pes etmeden yoluna devam etmesi gerek insanın. Yine de denemeye değer dedi kalp.

Olsan Bilirdin Aşkın Ne Olduğunu!


Karşılıksız aşk mesajları makalemizde kısa karşılıksız aşk mesajları, etkileyici karşılıksız aşk mesajları bulabilirsiniz. Duyguları açığa veren gözler olmasa kalp hislerin mezar taşı olurdu. Karşılıksız bir aşka kurban ettim ömrümü!

İçimde Sen Olunca Hüzün De Güzel.


Benim kaderimde sevipte sevilmemek varmış, benim ömrüm de bir vefasızın karşılıksız aşkıyla geçecekmiş. Gözlerini böyle silkelersen üzerime, benim üstüm başım sen olur. Seni değil beni kurban etti bu karşılıksız aşka.

Resimli Karşılıksız Aşk Sözlerini Pinterest, Twitter Gibi Sosyal Hesaplarınızda Fare Imlecinizi Resmin Üstüne Getirerek Kolayca Paylaşabilirsiniz.


Yaptığın o kadar hataya, yaşattığın onca acıya rağmen deli gibi seviyorum ya seni. Ben benden uzakta olan birine aşık oldum, aşık olmamam gerekirdi ama kalbime söz dinletemedim, şimdi ise hayaliyle yaşıyor anılarımla mutlu oluyorum. Karşılıksız aşk bir güzelin gözlerinde dumansız yanmakmış.

Sevgiliye Uzun Iyi Geceler Mesajı » Benzer Aşk Sözleri.


Bunlara sahip olmak istiyorsan sadece pencereyi açman yeterli olacak. Sen oradasın ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor. 17 bir geceyi değil, bütün geceleri sana armağan ediyorum.

Posting Komentar untuk "Karşılıksız Aşk Iyi Geceler Mesajı"