Karima Sevgi Dolu Sözler

Karima Sevgi Dolu Sözler. 0 7 bir dakikadan az. İşte eşinizi mutlu edecek en güzel ve anlamlı 5 söz;

Sevgi Sözleri En Güzel Duygusal Sevgi Sözleri, En Yeni
Sevgi Sözleri En Güzel Duygusal Sevgi Sözleri, En Yeni from www.neoldu.com

Bir tanem son mektubunda başım sızlıyor Yüreğime düştüğün günden bu yana allah’tan tek dileğimsin. Ben senin gülüşüne aşık olmuşum, diğerlerinin kahkahası umurumda değil!

Sevgi̇li̇ye Sevgi̇ Dolu Güzel Sözler Bir Kadına Tekme Atmak Sadece Karnındaki Bebeğin Hakkıdır.


Sen aklıma geldiğinde yüreğim sıcacık oluyor bir tanem, işte bu yüzden seni çok seviyorum. Ölsem de ruhum seninle kalacak. Bir tanem son mektubunda başım sızlıyor yüreğim sersem diyorsun seni asarlarsa seni kaybedersem diyorsun yaşayamam yaşarsın karıcığım yaşarsın

Güneşin Buz Tuttuğu Yerde Bir Alev Görürsen Bil Ki O, Yalnız Ve Yalnız Senin Için Yanan Kalbimdir.


Aşkın patronu sensin, kalp tokluğuna seviyorum seni. Evlilik yıldönümümüz kutlu olsun, seni çok. Mutluluğumuz daim olsun, sevgimiz sonsuza dek sursun birtanem her günüme anlam katarsın, sen kalbimde bir ilahsın, bugünlerim ve yarınlarımda sen varsın, ben sana yeminliyim biricik aşkim!

Ben Rüyamda Bile, Yalnız Seni Sevdim.” Diyor Bir Şarkıda.


İster cam kenarına koy, güneş alsın. Karıma güzel anlamlı sözler uzun. Karim i̇çi̇n en güzel sözler;

Geldiğin Günü 24 Saat Aklında Tutmaya Çalışan Bir Işçiyim.


Taner follow on twitter send an email. Bir tanem son mektubunda başım sızlıyor Bazıları da çok çok güzel.

Sevgi Dolu Sözler Sen Varsan Yarin Var Umut Var Hersey Var….


Yıllar geçse de aşkımız ilk günkü gibi yaşattığın ve yaşatacağın tüm mutluluklar için binlerce teşekkürler hayatım. Gerçek dostluğun anlamını senden öğrendim. Eşlerimiz bizim en değerli varlıklarımızdır.

Posting Komentar untuk "Karima Sevgi Dolu Sözler"