Güzel Kafiyeli Aşk Sözleri

Güzel Kafiyeli Aşk Sözleri. Sevilenin yüzüne güzel bir gülümseme yerleştirmek için her şeyi yapıyoruz. Yeter ki beni bırakma, sensiz bırakma beni… sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar.

Değişik Aşk Sözleri Güzel Sözler Güzel Mesajlar
Değişik Aşk Sözleri Güzel Sözler Güzel Mesajlar from www.eyguzelsozler.com

Hayatta kalabilmek için insanların havaya, benimse sana ihtiyacım var. Eğer beni istiyorsan, please open the door. Gerçek dost yanında sen akarsın kanında.

Tipin Yok Ki Şeklin Olsun, Hadi Canım Yolun Açık Olsun.


Onu temizleyin, daha fazla berraklık yaratın. Bazen sorarlar, “hayatında biri var mı” diye. Bir de aşk vardır seni anlatır.

Beni Hep Yanlış Anladın Zaten Sen.


Eğer beni istiyorsan, please open the door. Gözleriniz bulutlu, bilincinizin aynası tozlu. Gözlerin hep bana baksın, ellerin hep benim ellerimi tutsun seni çok ama çok seviyorum!

Sevilenin Yüzüne Güzel Bir Gülümseme Yerleştirmek Için Her Şeyi Yapıyoruz.


Aşk sözleri sayfasında en güzel en anlam dolu en etkileyici anlamlı sözlere yer verilmiştir. Mademki kafanda bahar var, benden sana izin delikanlı, sev sevebildiğin kadar! Kafiyeli sözler kafiyeli aşk sözleri kafiyeli kapak sözler birçok anlamda sözün bulunduğu bu i̇çeriğimizde senin i̇çin en i̇yi ve en güzel kafiyeli sözleri bir araya getirdik.

(Aziz Nesin) Aşk Gözlerin Bakışması, Kalbin Heyecanla Çarpması Ve Sözlerin Bir Araya Gelerek Merhabalaşmasıdır.


Bu laflar sana kapak olsun, fena oturttum helal olsun. Kalbim en büyük sığınağın olsun yâr, sen besmele ile başlayan sevgime yakışanımsın, nakkaşımsın, mahşere kadar tutacağım sevda orucumsun. Yeter ki beni bırakma, sensiz bırakma beni… sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar.

Gözümden Akan Yaşı Silecek Değil;


Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın. Eğer aşk karşılıklı olsaydı, tek taraflı aşkın en güzel aşk olduğunu inkar ederdi. Kırma insan kalbini, yapacak ustası yok.

Posting Komentar untuk "Güzel Kafiyeli Aşk Sözleri"