Güzel Aşk Kelimeleri

Güzel Aşk Kelimeleri. Cehennem dediğin yerde dal, odun yoktur, herkes kendi ateşini götürür. Sen benim canımsın, ruhumsun, ebedi aşkım son umudumsun.

Güzel kelimeler aşk maço erkek sözleri
Güzel kelimeler aşk maço erkek sözleri from indirdim.tripnaarlonden.nl

Her bir cümlemiz aşk ve sevgiyle dolarken, karşımızdakiler de aynı hislerle dolar. Aşk suyum gül tanem tek tanem düşüncem huzurum mutluluğum keman kaşlım can özüm şeker parem kediciğim yürek yaram aşkısı kara boncuğum kara meleğim sarı kelebeğim canımın yongası güzel varlığım varlığım şiir tanem şiir gözlüm mühür gözlüm cennet gözlüm kalp atışım gönül yaram kalbimin sahibi ay ışığım i̇çimin güzelliği olmazsa olmazım. Gülen gözlerin etrafa mutluluk saçıyor.

S Evgiliye Güzel Kelimeler Kısa Akdenizim Aklımı Çalanım Al Yanaklım Aslanım Aşk Böceğim Aşk Böcüğü Aşkiletam Aşkilopum Aşkilotum Avrat Ay Yüzlüm Reklamlar Aybalım Aydınlığım Bal Dudaklım Bal Kaymağım Bal Yanaklım Balım Balısı Ballı Bıdığım Ballı Güneşim Beyaz Atlı Prensim Bıdığım Bicirik Biriciğim Bitanem Bitanesi Boncuğum Can Parem Can Yoldaşım


Aşk suyum gül tanem tek tanem düşüncem huzurum mutluluğum keman kaşlım can özüm şeker parem kediciğim yürek yaram aşkısı kara boncuğum kara meleğim sarı kelebeğim canımın yongası güzel varlığım varlığım şiir tanem şiir gözlüm mühür gözlüm cennet gözlüm kalp atışım gönül yaram kalbimin sahibi ay ışığım i̇çimin güzelliği olmazsa olmazım. Her bir cümlemiz aşk ve sevgiyle dolarken, karşımızdakiler de aynı hislerle dolar. Yazımızın devamında sevgiliye hitap kelimeleri kısmına ulaş.

(Seni Dünyadaki Herşeyden Çok Seviyorum) Eres El Amor De Mi Vida (Hayatımın Aşkısın) Te Quiero Con Todo Mi Alma (Seni Tüm Ruhumla Seviyorum) Cada Diํa Te Amo Mas Her Bir Gün, Seni Daha Çok Seviyorum Cada Diํa Te Quiero Mas Her Bir Gün, Seni Daha Çok Istiyorum Soy Feliz De Compartir Cada Instante De Mi Vida A Tu Lado


Sen bana allah tarafından gönderilmiş en kıymetli nimetsin. Senin gibi bir melek dünyaya nasıl gelmiş. Sevgiliye 2 kelimelik aşk sözleri ve farklı hitaplar:

Benim Dünyamda Senin Karşılığın Mutluluk.


Sen her zaman içtiğim ama hiç kanmadığım pınarımsın. Belki çok lüks yaşam vadedemeyebilirim ama seni sevdiğimi her gözlerine baktığımda söyleyebilirim Gözleri gökyüzü kadar mavi sevgilim.

Kış Gününde Ortaya Çıkan Güneş Işığı Veya Kış Güneşinin.


Her dilde seni seviyorum hediye sepeti. Güzel kısa aşk kelimeleri 2020 mum gibi erimiyorsa insan “yanıyorum” dememeli; Du hast mir sehr gefehlt.

Sen Yalan Dünyaya Gönderilmiş Tek Gerçeğimsin Aşkım.


Sen benim hep yürümek istediğim yolum, bitirmek istemediğim sabah uykumsun. Siz de sevdiklerinize güzel ve hoş aşk sözleri söylemek istiyorsanız aşağıdaki listeden bir çok güzel söze ulaşabilirsiniz. Sayfamızda güzel kelimeler, güzel sözler ve güzel laflar ı bulabilir facebook, twitter ‘de paylaş abilirisiniz sms olarak sevdikleriniz ve arkadaşlarınıza gönderebilirisiniz.

Posting Komentar untuk "Güzel Aşk Kelimeleri"