Eski Sevgiliye Anlamlı Uzun Mesajlar

Eski Sevgiliye Anlamlı Uzun Mesajlar. Seninle olduğun için çok mutluyum. Eski sevgiliye sözler yazımızda çekip giden eski sevgiliye kapak sözler, eski sevgiliye anlamlı sözler ve eski sevgiliye ağır sözler.

Sevgiliye Ask Dolu Sozler Ask Dolu Romantik Sozler Dubai
Sevgiliye Ask Dolu Sozler Ask Dolu Romantik Sozler Dubai from dubaikhalifas.com

Sevgiliye uzun mesajlar yanımda uyu isterim bir tek, son nefesimi verene kadar hiç bir şey yapmadan senin uyuyuşunu seyredebilirim bir tanem. Her ikimizde mutluluğun kapısını açmış ve içinde her şeyden çok bizi ilgilendiren bir hayat olacak. Sensizlik çok acı be sevdiğim.

Hayâl Ediyorum Seni Bizi Hayâl Ediyorum Sevdiğim.


Seninle olduğun için çok mutluyum. En güzel aşk sözleri için anlamlı aşk sözleri sayfamızı ziyaret edebilirsiniz. Sevgiliye gecmis olsun mesajlari gecmis olsun mesajlar guzel soz hayat akıp gidiyor geen her saniyenin nemi byk.

Gel De Bana Sesimi Geri Ver.


Sen olmadan bir yanım hep yarım kalıyor. Beni başkasıyla görürsen onu da sen anla! Sensizlik çok acı be sevdiğim.

Aşkından Mecnun Oldum Düştüm Çöllere, Ferhat Oldum Deldim Dağları Ama Bir Sana Yar Olamadım Benim Imkânsız Aşkım.


Sonra uzun uzun rüzgârın gülüşünü seyrettim çaresizce. Eski sevgiliye uzun doğum gn. Bana bir gülüşün bir de sen lazım.

Canımdın Bir Zamanlar Ama Şimdi Sadеcе Kötü Bir Anı Olarak Kalacaksın.


Çocuğumuzu hayâl ediyorum parkta koşarken düşüp ağlamasını hayâl ediyorum. Sen uyduğunda saçlarınla oynarım mesela, yüzünü okşarım. Yalnızlığın çok soğuk içimi üşütüyor donuyorum sensizlikten.

O Kadar Birikmişliklerim Varki Gvenim Yok Benim Mutlu Yarına.


Dünyaya bir daha gelsem, yine o günleri yaşamak, yine seni sevmek isterdim. Ben seni çöpe attım canım. Ne olur kır inadını ve uzat ellerini.

Posting Komentar untuk "Eski Sevgiliye Anlamlı Uzun Mesajlar"