En Yeni Aşk Sözleri

En Yeni Aşk Sözleri. Ötesi yok bu duanın benim ol. Seni yüreğime düşüren yerçekimi etkisini hiç kaybetmesin istiyorum.

En Yeni Resimli Aşk Sözleri 2021 Güzel Aşk Resimleri Kuaza
En Yeni Resimli Aşk Sözleri 2021 Güzel Aşk Resimleri Kuaza from kuaza.com

Üstelik sende hiçbir zaman sevmedin beni. Kısa etkileyici güzel aşk sözleri i̇çimde kocaman bir dünya kurdum. Gönlümde vızıldayan yitik ve beyaz arı.

Aşk Acisi Sözleri̇ Gönül Almayı Bilmeyen Kişilere Ömür Emanet Verilmez.


Sensiz geçen hiçbir anımın, hiçbir vaktin kazası yok ki sevgilim. Issız bir çölde bulduğum su misali seviyorum seni. Bu güzel ve anlamlı aşk sözlerini sizlere okuyup bulup ister kısa mesajla yollamanız dilerseniz de sosyal medyada paylaşmanız için.

Benim Yolumda, Solumda, Soluğumda Sonumda Hep Sen Varsın.


O senin neyin olur dediler. Olur da bir gün özlersen, başlatma gururuna; Öylesine sonsuz, öylesine soluksuz, nefesimi keser gibi… karanlığın içinde ışık tutan, kaybolduğum çöllerin içinde rehberim olan, sevgisiyle beni sahiplenen sevgilim… seni seviyorum.

Aşk Sözleri En Güzel Aşk Sözleri Aşk Sözleri Kısa Sevgiliye Aşk Sözleri En Güzel Aşk Sözleri Kısa Ve Öz Aşk Sözleri Etkili Aşk Sözleri Yeni Bu Yazımızda Sizlere Gençliğin Ilk Ateşi Olan Ve Kalbin Attığı Her An Var Olacak Aşk Üzerine Aşk Sözleri Ile Ilgili Bir Sayfa Hazırladık.


İyi ki varsın, iyi ki yanımdasın. Böyle, ve böyle ve böyle. Aşk kaçmaktan çok kovalamak, görmekten çok özlemek, gitmekten çok beklemek, dokunmaktan çok düşünmektir.

Durup Durup Aklıma Gelme… Yanıma Gel, Mevzu Kalbimde!


Körpe kolların çiçek ve göğsün gül rengi. Ve beni birden bire yüzünü değil, gözünü değil, sesini göresim geldi. Eğer bugün sevginin ne olduğunu biliyorsam bu senin sayendedir.

Ben Sadece Sevmeyi Biliyorum, Senceyi Biliyorum, Unutmayı Bilmiyorum Aşkım.


Yanağında açan güle âşık oldu bu can. Sensiz geçen günlerimin kazası yok sevgilim. Seni tanıdıkça ilham aldım, senin için yazıldı en güzel şiirlerim.

Posting Komentar untuk "En Yeni Aşk Sözleri"