Aşk Kokan Resimli Sözler

Aşk Kokan Resimli Sözler. İşte bu zorlu dönemde aşıklar ve sevgililer için en güzel orijinal ve yeni aşk sözler. Ümit yaşar oğuzcan resimli aşk sözleri bu sayfamızda resimli aşk sözleri, resimli aşk mesajları yer almaktadır.

Susmak Sözleri ResimliAşk Sözleri,Güzel Sözler
Susmak Sözleri ResimliAşk Sözleri,Güzel Sözler from guzelsozlere.blogspot.com

Sözü kopyala resimli söze çevir senin kokun varya, hep yanımda kalsın diye dua ettiğim, onsuz soluk alamayacağımı hissettiğim birşey sevgilim. İşte bu zorlu dönemde aşıklar ve sevgililer için en güzel orijinal ve yeni aşk sözler. Dilimi tuttum da yüreğim durmadı be mübarek.

Feryat Edip Her Şeyi, Her Yeri Dağıtıp Delicesine Bağırmak Isteriz.


Ağladığım, güldüğüm ve sevgilim sen benim tek sevdiğim, aşık olduğum adamsın. Geleceksin biliyorum ve sabırla bekliyorum. Sen benim yıldız kayarken tuttuğum dilek değil ezan okunurken ettiğim duamsın.

Sevgiliye Ozel Sozler Cute Tumblr Quotes Happy Quotes Tumblr Quotes.


Arabesk bir toplum olduğumuz için en sevdiğimiz şeydir acı çekmek. Sevgiliye aşk mektubu ve ağlatan aşk mektupları. Şu hayatımda tekrar tekrar yaşamak istediğim, diğer tüm zamanların yanında bir yıldız gibi parlayan tek.

See More Of Aşk Kokan Sözler On Facebook.


Belki de aşk asla kullanılmamalıydı cümle içinde, zaten bir daha gönül koymak mı ortaya, tövbe! Vazgeçilmez insan yoktur sevdiğin için katlandığın insanlar vardır. Sizler için seçtiğimiz sevgiliye söylenecek 5 büyüleyici aşk sözü;

Çünkü Seni Ölümsüz Bir Aşkla Seviyorum.


Tam bu zamanlarda dramatik karakterlerimiz dibine kadar ortaya çıkar. Arabesk bir toplum olduğumuz için en sevdiğimiz şeydir acı çekmek. Cennetimin en güzel bahçelerinin kokusu.

Bir Yerlerde Bir Gün, Bir Bütün Olacağız.


Senin kokunu alıp içime çektiğim, sonra sana kendimi verdiğim, her nefesin diyetidir. Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Biz afyon’luyuz gardaş, bizde yanlış olmamıştır.

Posting Komentar untuk "Aşk Kokan Resimli Sözler"