Yeni Aşk Sözleri 2021

Yeni Aşk Sözleri 2021. Mutlu olmak için hayatınızdaki fazlalıkları atın. Her anım seninle, sen olmasaydın eksik olurdum, yok olurdum.

Cuma Mesajı 2021 / Cuma Mesajlari 2021 En Anlamli En Guzel
Cuma Mesajı 2021 / Cuma Mesajlari 2021 En Anlamli En Guzel from ericbaer756.blogspot.com

En yeni resimli aşk sözleri aşk sözleri kalemin kağıda dokunuşu gibiydi gözlerin. Akiımdan başka gidecek yerim yok mu senin? Mutluluk, üzüntü, kıskançlık, vicdan, sahiplenme ve birçok duygunun bir insan ile yaşandığı yoğun bir süreçtir.

Sen Benim En Güzel Dünyam, Sen Benim Her Şeyimsin.


Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir. Hayatım boyunca hiçbir şeyden bu kadar emin. Benim tenim soğuk, seninki kor alev.

Ötesi Yok Bu Duanın Benim Ol.


Ben yalnızca seninle doyumsuz bir şekilde aşkı yaşamak istedim. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa. Ahmed arif sözleri için arif;

Hayatıma Yeniden Hoş Geldin Aşkım.


Seni tanıdıkça ilham aldım, senin için yazıldı en güzel şiirlerim. Sonunun nasıl biteceğini kestirememekten sevginin aşkın ne olduğunu unuttuk galiba. Yeni yıl 2021’de, her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini temenni ederim.

Eylül’de Sararıp Solan Bir Yaprağın Üzerindeki Çiğ Tanesi Gibidir Aşk.


Alnımdan öp beni sevdiğim kaderimde dudak izin kalsın aşk bir bedendir en güzel elbisesi gece olana.! Kalplerimiz hep bir, yolumuz aşkla dolu olsun. Seni çok seviyorum mutlu seneler olsun.

Biz Iki Yarım Parça Gibiyiz.


Barış, huzur ve sevgiyle hoş geldin 2021. Aşk her insanın hayatında başına en az bir kere gelen duygudur. Gözlerin hep bana baksın, ellerin hep benim ellerimi tutsun seni çok ama çok seviyorum!

Posting Komentar untuk "Yeni Aşk Sözleri 2021"