Uzun Iyi Geceler Mesajı Aşk

Uzun Iyi Geceler Mesajı Aşk. Güzel aşk sözleri bilen varsa söyleyebilir. Benim için yaşamımdaki en değerli varlık olan canım sevgilim, seni hiçbir zaman unutmayacak ve sana her gece bu güzel sözleri söylemeye devam edeceğim, ta ki bir gün kulağına fısıldayıncaya kadar.

Iyi Geceler Aşk Mesajı Uzun romantik sözler
Iyi Geceler Aşk Mesajı Uzun romantik sözler from romantik-sozler.blogspot.com

Güneş de aslına bakarsanız yine doğmayacak mı? Sevgiliye uzun mesajlar yanında birkaç kısa aşk mesajı da paylaşmak istedik. Sen giriyorsun rüyalarıma taht kuruyorsun oraya.

Benim Için Yaşamımdaki En Değerli Varlık Olan Canım Sevgilim, Seni Hiçbir Zaman Unutmayacak Ve Sana Her Gece Bu Güzel Sözleri Söylemeye Devam Edeceğim, Ta Ki Bir Gün Kulağına Fısıldayıncaya Kadar.


Varlığın hiç eksik olmasın hayatımdan, ömrüm boyunca hep yanımda ol. Sevgiliye özlem dolu i̇yi geceler dileme mesajı yarın güneş ilk senin üzerine doğsun çünkü benim için dünyanın en güzeli sensin. Seninle olmak istediğim sadece iki kere var:

Allah’ım Bizi Hep Mutlu Eylesin.


Uykuların tatlı, rüyaların bizli ve aşklı olsun. Her gece bana hayattaki tüm güzel şeyleri hatırlatıyorsun. Yüzün gülmezse bile gözlerinin içi her daim gülsün.

Uzun Aşk Sözleri Seni Bütün Kalbimle Seviyorum.


Sen giriyorsun rüyalarıma taht kuruyorsun oraya. Aşka bakan gözlerimize başka kimse bakmasın. Mutlulukla atan kalplerimizi hiçbir zaman ayırmasın.

Her Rüyada Daha Çok Tutunacağım Sana.


İsterseniz sevgilinize uzun aşk sözlerini mesajlarını resimli olarak. Nerede olmak isterdin sorusuna, gözlerimle cevap verdiğim tek yerdi gözlerin. Ben ben olmaktan çıktım tamamen sen oldum.

Ben Aşk Neymiş Sende Gördüm Sende Yaşadım.


Güzel aşk sözleri bilen varsa söyleyebilir. Bilirim seninle gece dahi ışıltılıdır. Uzun sözler sitemizde en güzel uzun sözler, anlamlı uzun sözler, uzun aşk sözleri ve bir çok konuda uzun yazılar ve uzun mesajlar bulabilirsiniz.

Posting Komentar untuk "Uzun Iyi Geceler Mesajı Aşk"